יש לכם בעיה עם המכונית? ynet יעזור
המכונית החדשה שלכם עושה בעיות ללא הרף? יבואן הרכב הנחמד מתנער לפתע מאחריות? המוסך המורשה התגלה כלא מקצועי? ערוץ הרכב מנסה לעזור. דווחו לנו על הבעיה, ואנחנו נפרסם ונטפל בה
גם אתם מכירים כנראה סיפורים כאלה. מכונית חדשה לחלוטין, בת מספר שבועות או חודשים, לא מפסיקה לעשות בעיות. מבלה יותר במוסך מאשר על הכביש. גורמת לבעליה להצטער על הרגע בו הביט בה אפילו. למעלה מ-100 אלף שקל עלתה, לעיתים כפליים ויותר, אבל המנוע מתחמם והמזגן לא מקרר, הגיר נוקש וההגה רועד, ויש נזילת דלק קלה וריח של גזי פליטה בתא הנוסעים. נכנסת למוסך, יוצאת מהמוסך. בכל פעם מסבירים ש"עכשיו הכל בסדר", עד הפגישה הבאה. סיוט.
וזה עוד במקרה שהיבואן מכיר באחריות לתקלות החוזרות ונשנות. מה קורה כאשר אתם מגלים לפתע כי ה"אבא והאמא" של הרכב החדש שלכם, זה שעשה הכל כדי להיות נחמד, שהתקשר והחמיא וכרכר סביבכם לפני התשלום, מוצא בכל פעם סיבה אחרת שלא להכיר באחריותו למוצר שהוא משווק בארץ? לפתע האותיות הקטנות הן הכי חשובות, השימוש שלכם ברכב "אינו לפי ייעודו", ומסנן האוויר החליפי גרם לתיבת ההילוכים לחרוק. בקיצור, סיפורי מעשיות מולם אתם מוצאים עצמכם בעיקר חסרי אונים.
ומה קורה כאשר אתם מגלים כי המוסך בו טיפלתם ברכב עבד עליכם מבלי להניד עפעף? סיפר כי החליף את החלק אבל למעשה פשוט ניקה אותו? מה קורה כאשר אתם מגלים שהמוסך המורשה בו אתם מטפלים פשוט אינו מכיר את הרכב ומתחמק משירות הולם באלף ואחת טענות שונות?
בשביל זה אנחנו כאן
אז לפני שאתם פונים לערכאות משפטיות, נסו אותנו. ספרו לנו מה הבעיה, תוך שאתם מציינים כמה שיותר פרטים. כולל שמות האנשים עמם דיברתם, זמנים מדויקים, פירוט מדויק של התקלה או העוול וכמובן פרטים אישיים שיאפשרו לנו להיות עמכם בקשר. אנחנו נפנה אל הגוף מולו אתם מרגישים חסרי אונים, וננסה לעזור כמיטב יכולתנו.