שתף קטע נבחר

רנו קנגו יורד לשטח

הטנדרון של רנו זוכה לגרסאות שטח מעודכנות, שכוללות מרווח גחון מוגדל, הנעה כפולה וניפוחי מרכב כנדרש. אבל אין להן ויזה לישראל

יורדים לשטח? הנה אלטרנטיבה מעניינת, מכיוון לא צפוי - טנדרון 4X4. מדובר בגרסאות המחודשות של הקנגו כפול ההנעה, הטנדרון החביב למראה של רנו. וכמו בעבר, מדובר באלטרנטיבה שלא תוצע בשוק הישראלי.

 

גרסאות השטח של הקנגו נפסחו במתיחת הפנים האחרונה של הטנדרון, שבוצעה לפני כחצי שנה. עכשיו מגיע תורן, וכמובן לא מפתיע לגלות שמדובר באותה נוסחה. זוהי מתיחת פנים קלילה למדי, כזו שבעיקר מעדכנת את העיצוב החיצוני. אז יש יחידות תאורה מחודשות, פגושים מעודכנים ועוד נגיעות קלילות שלא ממש ניתנות לזיהוי בעין בלתי מזוינת.


קנגו "פמפה". הנעה כפולה ומרווח גחון מוגדל ל-20 ס"מ

 

כמו בעבר, גם כעת יהיו שתי גרסאות עיקריות לטנדרון כפול ההנעה. הראשונה והמעניינת מביניהן היא ה"פמפה" (Pampa), הגרסה המהודרת שכוללת עיצוב שטח אגרסיבי, חישוקים קלים ועוד שלל מותרות. המטרה היא כמובן לנסות ולהפוך את רכב העבודה המעט אפרורי, לרכב פנאי מושך ללקוחות פרטיים. לדעתנו, משימה שבוצעה באופן מכובד.

 

מנגד, ישנה גרסה פשוטה יותר המכונה בשם הסופר-מקורי "4X4". כאן אין חוכמות. זהו קנגו כפול הנעה בלי מותרות מיותרות, במרכב עם חלונות אטומים להובלת מטען ואבזור מינימלי, או חלונות שקופים להובלת נוסעים ועיצוב מינימלי מעט פחות.


 

שתי הגרסאות נבדלות ביניהן גם ביחידות הכוח. לפמפה יש מנוע דיזל מודרני בנפח 1.5 ליטר, המייצר 85 כ"ס. ואילו ה-4X4 מוצעת עם מנועי 1.6 ליטר (בנזין) עם 90 כ"ס, או 1.9 ליטר (דיזל) המייצר 85 כ"ס. לשתי הגרסאות יש לא רק הנעה כפולה, אלא גם מרווח גחון גדול בשישה ס"מ (בגובה 20 ס"מ סך הכל) לעומת קנגו רגיל. הן מצוידות גם במיגון גחון.

 

אין ויזה לישראל

 

מיבואנית רנו לישראל, חברת קרסו, נמסר ל-ynet כי כמו בעבר, הגרסאות כפולות ההנעה של הקנגו לא ישווקו אצלנו. הסיבה לדבריהם היא לא בהכרח במחיר גבוה מדי, אלא בכך שלא התגלה ביקוש מספק בשוק הישראלי לייבוא גרסאות אלה. אתם מסכימים?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנו קנגו 4X4 המחודש
שטח, קצת אחרת...
גם בגרסה ספרטנית לעבודה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים