היסטוריה: ג'יפ רנגלר עם ארבע דלתות
לראשונה בתולדות רכב השטח האגדי, הוצגה גרסה בעלת ארבע דלתות. למי שחושב גם על החברים שלו, כשהוא יורד לים. העיצוב נותר הכי ג'יפ שיש, וטוב שכך
ג'יפ רנגלר אנ-לימיטד (Unlimited, לא מוגבל). זהו שמו של רכב השטח החדש והמעניין של ג'יפ, ממציאת קטגוריית רכבי השטח ואחד המותגים המזוהים והאהודים של עולם הרכב.
_wa.jpg)
למעשה מדובר בלא יותר מגרסת בסיס גלגלים ארוך לרנגלר החדש, שנחשף בתערוכת דטרויט בראשית השנה. אלא שבניגוד ל"אנ-לימיטד" הקודם, הפעם הלכו מהנדסי ג'יפ צעד קדימה - וציידו את הרכב בארבע דלתות כדת וכדין. בכך יהפוך הרנגלר לשימושי הרבה יותר, וכמובן לבעל גישה משופרת לנוסעים. חסל סדר הסטת מושבים קדמיים לפנים בעזרת מערכת מיושנת ומסורבלת, חסל סדר קפיצה מהחלק האחורי...
רכב השטח החדש של ג'יפ מצויד גם באביזר מותרות ייחודי. במקום גג קשיח רגיל, יש גג מתפרק שניתן לקפל לחצי וליצור גג שמש ענקי. כשמזג האוויר חמים ורוצים דווקא להשתזף, אפשר כאמור לפרק את הגג לחלוטין.
האנ-לימיטד יוצג בפני קהל אמריקני אוהד בתערוכת ניו יורק שנפתחת מחר (ו'). יש לו בסיס גלגלים באורך 295 ס"מ - תוספת של כמעט 53 ס"מ לעומת רנגלר רגיל. התוצאה, מבטיחים בג'יפ, היא תא נוסעים מרווח ושפע מקום לכל הציוד שתרצו בשביל הפיקניק המשפחתי על חוף הים. רק לחוף עצמו תזכרו לרדת ברגל.
_wa.jpg)
המנוע יהיה ה-3.8 ליטר V6, עם 12 שסתומים, הספק מרבי של 205 כ"ס ומומנט של 33 קג"מ. הוא יוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית, או ארבעה אוטומטית. כיאה לרכב שטח אמיתי, יש לו הנעה כפולה (לא-קבועה), בחירת יחסי העברה נמוכים או גבוהים ונעילת דיפרנציאל.
גם נתוני העבירות הבסיסיים לא רעים, עם זווית גישה שנעה בין 40.6 ל-44.4 מעלות ונטישה בין 37.5 ל-40.7 מעלות בהתאם למידת הצמיגים. זווית המעבר על מכשול לעומת זאת, מסתפקת בנתון בינוני של 17.8 עד 20.9 מעלות, פועל יוצא של מרחק סרנים גדול. אנחנו אוהבים אותו.