MG חוזרת לחיים: תיוצר בשלושה מפעלים
יצרנית מכוניות הספורט מבריטניה תחזור לחיים בשנה הבאה, ובעוד שנתיים תיוצר גם בארצות הברית עבור השוק האמריקני. התוכניות היומרניות של הסינים יוצאות לדרך
MG תחזור לחיים בשנה הבאה - ואפילו תשווק בארצות הברית. קונצרן הרכב הסיני נאנג'ינג (Nanjing) חשף את תוכנית העבודה המלאה שלו להחזרת MG לחיים. התוכנית היומרנית כוללת פתיחת שלושה מפעלים, שניים מהם חדשים, וכניסה לשווקים בהם לא הצליחה רובר לבצע דריסת רגל כשהיתה בחיים - ובראשם השוק האמריקני.
כדי להצליח עם המותג היכן שהבריטים נכשלו, מתכננים הסינים לפתוח מפעל באוקלהומה, ארה"ב. מפעל זה ייצר גרסה מחודשת למכונית הקופה של MG, שהוצגה רגע לפני פשיטת הרגל ולא הספיקה לצאת לדרך. לפי התוכניות, הקמת המפעל תחל בראשית שנה הבאה, והייצור ברבעון השלישי של 2008. תחזית המכירות של דגם זה בשוק האמריקני תעמוד על כ-60% מהיקף הייצור - בין 12,000 ל-16,000 יחידות בשנה. יש לציין כי המותג, שפשט רגל לפני כשנה, לא נמכר בארצות הברית מאז 1980. עלות הקמת המפעל באוקלהומה עומדת על כשני מיליארד דולר, מרביתם ממענקים אמריקנים, והוא יעניק מקומות עבודה לכ-550 בני אדם.

מכונית הקופה של MG, ה-GT
מפעל שני המתוכנן לדגמי MG יוקם בסין, שם ייצרו אנשי נאנג'ינג את דגמי הספורט-סדאן. ככל הנראה מדובר בגרסאות מעוצבות מחדש של רובר 45 ו-75 (ZS ו-ZT בשפת MG), וייתכן אף גרסת סדאן ל-25 (שכונתה ZR). כל המכוניות יקבלו ככל הנראה שמות חדשים, למרות שמבחינת תכנון בסיסי הן יהיו דומות מאד למקור. תאריך היעד לשיווק המכוניות - בתחילה רק בסין - אמצע 2007.
המפעל השלישי, בלונגברידג' שבבריטניה, הוא אותו אחד ששימש את רובר לפני קריסתה. נאנג'ינג מתכוונת לייצר שם את ה-MG TF, רודסטר דו מושבית עם מנוע מרכזי והנעה אחורית. העיצוב ישאר כמעט ללא שינוי לעומת העבר, בעוד שבמפעל הקיים יושקעו כ-50 מיליון פאונד. לפי הסינים, עיקר הייצור במפעל הבריטי והאמריקני יתבצע באופן ידני, ובשיטות דומות לאלו שמשמשות את לוטוס (שנמצאת בבעלות פרוטון המלזית). תאריך שיווק מכונית הספורט, בעיקר בבריטניה: ראשית 2007.