שתף קטע נבחר

יש תקשורת: הסלולריות יפתחו מוקדי השירות בחיפה

לבקשת עיריית חיפה פתחו חברות הסלולר מוקדי שירות ללקוחות בעיר, לאחר שהם לא פעלו מיום ראשון. הטלפון הסלולרי הוא אמצעי התקשורת היחיד של התושבים במקלטים

חברות הסלולר יפתחו את מוקדי השירות שלהן בחיפה במקומות מוגנים, בהתאם להוראות פיקוד העורף. שר התקשורת, אריאל אטיאס, הנחה אמש את מנכ"ל משרדו, מרדכי מרדכי, לפנות אל החברות בבקשה שיפתחו היום את מוקדי שירות הלקוחות שלהן בעיר חיפה במקומות מוגנים, כדי לספק שירות לציבור. זאת בעקבות פניית ראש עיריית חיפה, יונה יהב, לאחר שמיום ראשון האחרון המקודים הללו היו סגורים.

 

במקלטים, כידוע, אין טלפונים נייחים, והסלולר הוא אמצעי התקשורת היחיד של האזרחים. לכן חשוב לספק שירות למי שהמכשיר שלו אינו תקין. חברות הסלולר נענו לבקשת משרד התקשורת, ויפתחו את המוקדים.

 

פרטנר תפתח את מוקד השירות שלה בקניון חיפה (משעה 10:00 בבוקר עד השעה 14:00) וסלקום מהשעות 10:00 בצהריים עד השעה 17:00; מירס תספק את השירות מהתחנה הקיימת בצומת הצ'ק פוסט (מהשעות 9:00 בבוקר עד השעה 14:00) ופלאפון תפעיל את המוקד שלה במבנה מוגן ליד קניון חיפה (החל מהשעה 10:00 בבוקר).

 

ניידת תיקונים של סלקום

 

בנוסף לתחנת השירות בחיפה, סלקום מפעילה ניידת שירות תיקונים מיוחדת לרשות תושבי חיפה, עכו והקריות היושבים במקלטים. סלקום תקים גם מרכז שירות תיקונים במתחם ממוגן ביקנעם ותפעיל גם שירות שליחים הפעיל ביישובים בקו העימות. מסלקום נמסר, כי מידע יומי על מיקום ניידת שירות התיקונים המיוחדת יימסר ללקוחות בכוכבית 123, וייקבע בהתאם להנחיות שיינתנו ע"י פיקוד העורף.

 

מוקד מידע ייעודי בפלאפון

 

הנהלת פלאפון הודיעה על הקמת מוקד מידע ייעודי לתמיכה וסיוע ראשוני לתושבי קו העימות, שיספק תמיכה ומענה על השאלות הרבות שנוצרו בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני בצפון ובדרום. המוקד ייפתח בכל שעות היום מ-7:00-23:00 כולל בסוף השבוע הקרוב, ויאויש בהתנדבות בעשרות עובדי חברת פלאפון, כולל הנהלת החברה.

 

כל תושבי הארץ יוכלו להתקשר למספר 1.800.050.555 לשוחח עם נציגי פלאפון ולהעלות בפניהם שאלות שונות שמטרידות אותם כדוגמת: מהו מרחב מוגן, מידע על שעות פעילות של בנקים, קופות החולים, רשתות מזון ומוסדות לימוד, קיום אירועים כסדרם, היכן משיגים שמאי, כיצד פונים למס רכוש ועוד. צוות מידענים יאתר וירכז את הנתונים ממקורות מידע רשמיים ואחרים,. כאשר נציגי שירות טלפוני ימסרו את המידע לפונים וייפנו אותם למוקדים הרלוונטיים, תוך העברת השיחה על חשבון החברה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכשירים סלולריים. יש מי שמטפל
מומלצים