שתף קטע נבחר

מראה חדש למיצובישי פאג'רו

רכב השטח המפורסם ורב ההילה של מיצובישי מקבל פנים חדשות עם סגנון ישן. יוצג בתערוכת פאריז, לצד גרסת הדקאר שממשיכה בשם "איוו"

שבע שנים לאחר הצגתו, עובר הפאג'רו הידוע מקצה שיפורים שמוצג על ידי מיצובישי כמהותי למדי. הדגם החדש מבוסס על קודמו - כפי שניתן לראות בבירור במבט מהצד - אבל הוא קיבל חזית שונה למדי. עם זאת, מתמונות ראשונות ששחררה מיצובישי נראה שהיפנים בחרו בקווים שמרניים ומיושנים. זאת בוודאי ביחס לאלה שאפיינו את הדגמים האחרונים שלה, כמו ההאנטר למשל. הכוונה, כך רומזים היפנים, היא לחזור למראה הקשוח של הפאג'רו המקורי.

 

מיצובישי טרם חושפת את מלוא השינויים, ואולם היא מדווחת על גרסה מחודשת למנוע ה-3.2 ליטר טורבו-דיזל, שקיבל מערכת מסילה משותפת והספקו יעלה ל-170 כ"ס. מעתה תוצע אצלנו ובאירופה גם גרסת בנזין בנפח של 3.8 ליטר עם תזמון שסתומים משתנה והספק של 250 כ"ס. במיצובישי מבטיחים שיפור למערכת ההנעה הכפולה "סופר-סלקט".

הפאג'רו החדש (מימין), לצד הדגם המקורי ומיצובישי PX-33

 

מעתה יהיה לה שילוב בין בקרת יציבות מתקדמת ודיפרנציאל אחורי ננעל (קודם היה צריך לבחור בין השניים). שינוי מהותי יותר עבר תא הנוסעים, מבטיחים היפנים, עם מראה מחודש לסביבת הנהג, חומרים עדיפים ואבזור משופר בהרבה.

 

לצד הפאג'רו המחודש תציג מיצובישי בפאריז גם את הדור הבא של הפאג'רו איוו, שיצא למירוץ הדקאר 2007 ויקבל בין היתר גם את החזית של הפאג'רו החדש.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדגם החדש (מימין) וגרסת האיוו
הדגם החדש (מימין) וגרסת האיוו
הפאג'רו היוצא
הפאג'רו היוצא
מומלצים