שתף קטע נבחר

פרטנר: הפסקנו את שירותי אתר פופיק

חברת הסלולר הודיע אתמול כי תפסיק את שירותי אתר ההכרויות, בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה נגד שתי החברות בכ-28 מיליון שקלים

חברת הסלולר פרנטר הודיעה אתמול כי הפסיקה את שירותיו של אתר ההכרויות פופיק המסופקים דרך רשת אורנג'. זאת בעקבות בקשה לתביעה ייצוגית המוערכת בכ-28 מיליון שקלים, שהוגשה נגד המפעילה הסלולרית, ונגד חברת נ.ד. יישומים המפעילה את אתר ההכרויות.

 

בתביעה, עליה דווח אתמול בגלובס, טועני התובעים כי נקשרו בחוזה ללא ידיעתם עם אתר פופיק, והחלו לקבל הודעות SMS יומיות עליהם נדרשו לשלם חמישה שקלים, דרך חשבון הטלפון הסלולרי, זאת למרות שלא נרשמו באופן אקטיבי לשירות.

 

בהודעה מטעם מפעילת הסלולר נמסר עוד כי "לקוח פרטנר שמצא עצמו רשום לשירות 'פופיק' ללא רצונו, מוזמן לפנות לשירות הלקוחות של פרטנר על מנת שינותק מהשירות לאלתר (...) במקביל פרטנר מבררת את העניין ותנקוט בכל האמצעים הדרושים על מנת למצות את הדין עם הספק, ככל שפעל שלא כדין".  מפרטנר ביקשו גם להבהיר כי הרשת משמשת רק כפלטפורמה מתווכת לשירותים של  ספקיי תוכן חיצוניים.

 

לקוחות שנרשמו מרצונם לאתר פופיק התלוננו בעבר על התשלום היומי הגבוה. אופיר שטרנברג, מנהל שירות הלקוחות בחברה מסר אז ל-ynet בתגובה "כל העלויות בשימוש בשירותי האתר מצויינים בשלושה קישורים שונים בעמוד הראשי: 'השירות כרוך בתשלום', 'דמי שימוש באתר', ואף 'תנאי שימוש ותקנון'. אנו מדגישים בקישורים אלה את נושאי החיוב על הודעות נכנסות לכלל הלקוחות".

 

(כתב: אהוד קינן)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
חיוב ב-SMS
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים