בי קונטקט רכשה אחוזים ב"לילה" וב"מקושרים"
חברת התוכן הסלולרי חתמה לפני שעה קלה על עסקה לבעלות על אתר האינטרנט "לילה". החברה גם רכשה נתח מהרשת החברתית "מקושרים" עם אפשרות לקבלת השליטה
"אנחנו מאמינים מאוד ב-Web 2.0", מסביר ערן פפר, מהכ"ל בי קונטקט, "ובתוכן מבוסס גולשים אנחנו מאמינים שיהיה ממשק להעלת תוכן, לא רק מהאינטרנט אלא גם מהסלולר. יהיה לך שער נוסף לאתר".
"באתר לילה למשל, אם אני מבלה היום ומצלם בעזרת הטלפון הסלולרי שלי וידאו או תמונה ויכול באותו רגע להעלות לאתר ולשתף את החברה שלי - זה Killer Application (יישום מוצלח במיוחד)". מזכיר את היפ של סלקום? "אני נותן שירות", אומר פפר, "אין לי סלקום, פלאפון או אורנג'. כל לקוח של לילה או מקושרים יכול לעשות את זה".
אתר "לילה" הוא אתר המוקדש לנושאי בילויים ותרבות פנאי ומכיל מידע, ביקורות, כתבות, וגלריות תמונות מתוך מועדונים ואתרי בילוי בארץ. לאתר נכנסים כ-400,000 גולשים מדי חודש. אתר "לילה" אף מוציא ירחון דפוס תחת אותו השם, המוקדש לתרבות הבילויים.
הרשת החברתית "מקושרים", מזכירה אומנם במתכונתה את MySpace, אך בניגוד לרשת האמריקנית, המידע המופיע ב"מקושרים" מבוסס בעיקרו על טקסט. הרשת היא מהרשתות החברתיות המצליחות בישראל, עם 160,000 חברים רשומים.
חברת בי קונטקט, לשעבר תטיס, הוקמה ב-2002 ועוסקת בפיתוח של תוכן סלולרי עבור ארבעת ספקיות הסלולר ולקוחות נוספים. כך למשל, אחראית החברה לייצור נעימות (רינגטונים) עבור מפעילת הסלולר אורנג'.
הצטרפתם כבר לניוזלטר החדש שלנו? הוסיפו את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בתיבת הרישום התכולה מימין ותקבלו מדי ערב את מהדורת סיכום היום שלנו - עם קישורים מעניינים והערות על המצב. המהדורה הראשונה - הערב