שתף קטע נבחר

בעיות טכניות - צפייה בוידאו

אני נתקל בבעיות צפייה בוידאו. מה עלי לעשות?

 

ככלל, לא אמורה להיות בעיה בצפייה בוידאו.

לבעיות המתעוררות עשויות להיות סיבות רבות, ביניהן תוכנות המותקנות במחשב ומפריעות להצגת הוידאו או הגדרות שגויות בדפדפן ו/או נגן הוידאו.

 

הוידאו מנגן, אך נתקע או מקודד תוך כדי ניגון. מה עלי לעשות?

 

לבעיות המתעוררות מסוג זה עשויות להיות סיבות רבות, ביניהן הטמעה לא תקינה של הסרט באתרנו, חסימות כלשהן במחשב בו הנגן מנסה לפעול, פס רוחב לא תקין של האינטרנט ועוד.

 

לכן, בכדי שנוכל לבדוק פניות מסוג זה ביתר יעילות, נבקש כי תיפנו במקרים אלו אל מחלקת שרות הלקוחות של ynet וציינו במייל;

א. קישור ישיר לוידאו הספציפי אשר לא פועל כשורה.

ב. בנוסף, נבקשכם להיכנס אל קישור זה; http://www.speedtest.net/

לאחר שהעמוד נטען, אנא לחצו על "begin test" ושלחו לנו את תוצאות ה upload וה download שהתקבלו.

 

הוידאו אינו מנגן כלל. מה עלי לעשות?

 

לעיתים, פעילות של אנטי וירוס, Firewall או כל תוכנה אחרת לאיתור רוגלות יכולות להפריע לצפייה בוידאו.

באם מותקנת אצלך במחשב אחת מהתוכנות הללו, נטרל אותן זו אחר זו לזמן קצר ובדוק האם הבעיה ממשיכה. אם איתרת את התוכנה שבזמן שיתוקה התאפשרה צפייה תקינה בוידאו – יש להתאים את ההגדרות שלה על מנת שתתאפשר צפייה תקינה.

 

במקרים רבים, תוכנות לשיתוף קבצים גוזלות רוחב פס מהחיבור לאינטרנט וגורמות לבעיות בצפייה בסרטוני וידאו.

אם פועלת כרגע במחשב שלך תוכנה כזו, הפסק את פעילותה והפעל את הוידיאו שוב.

 

יש להדגיש כי האתר תומך בצורה מלאה אך ורק בדפדפני אינטרנט אקספלורר בגרסת 6 ומעלה, בדפדפני פיירפוקס מגרסה 1.5 ומעלה המותקנים על מערכת ההפעלה "חלונות" ובגוגל כרום בגירסתו העדכנית ביותר.

הרזולוציה המומלצת לצפייה באתר 800x600 או 1024x768. 

 

בנוסף, כדי לצפות בוידאו ובאתר ynet בצורה תקינה, חייב להיות מותקן במחשב פלאש. האתר תומך בגרסא 9 ומעלה, מומלץ להתקין את גרסת הפלאש האחרונה (Adobe Flash Player): 

 

ברוב המקרים, לאחר התקנת הפלאש מחדש ו/או נטרול תוכנות "בעייתיות" כפי שצוין קודם, הצפייה בוידאו תתאפשר באופן תקין.

 

אם הבעיה עדיין ממשיכה והגלישה מתבצעת באמצעות דפדפן מסוג INTERNET EXPLORER מומלץ לוודא שהדפדפן והגדרותיו מותאמים להגדרות הגלישה האופטימאליות של ynet.

לבדיקה יש לפעול בהתאם להנחיות הבאות:

 

1) כללי

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > במרכז החלון שנפתח בצד ימין בחר בכפתור “Settings” ("הגדרות") > בחלון שנפתח בדוק האם האופציה שמסומנת היא האופציה השלישית “Automatically” ("אוטומטי"). אם לא – סמן אותה > סגור את החלון על ידי לחיצה על “OK”.

 

2) קבצי Cache

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט"). במרכז החלון שנפתח, ישנו כפתור ועליו כתוב "Delete Files" ("מחק קבצים") - לחץ עליו, סמן גם את מחיקת הקבצים הבלתי מקוונים ("“Offline Content), ואשר (פעולה זו עשויה להימשך מספר רגעים).

 

לעיתים נוצרות בעיות עקב המצאות של עוגיות ( COOKIES ) במחשב. כדי לפתור בעיות אלה יש למחוק את ה COOKIES.

שים לב: מחיקת קבצי ה-Cookies עלולה לגרום לאי-נוחות מסוימת, בכך שיתכן שבעוד שבעבר אתרים שונים אליהם גלשת זיהו אותך מבלי שתקליד את שם המשתמש והסיסמה, כעת, בכניסתך הראשונה, יהיה עליך להקליד פרטים אלו.

אם ביכולתך לוותר על ה COOKIES השתולים במחשב אנא מחק אותם על ידי כניסה ל: "Tools" ("כלים") > "Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > במרכז החלון שנפתח, ישנו

כפתור ועליו כתוב “Delete Cookies”, לחץ עליו ואשר.

 

3) אבטחה

כללי:

בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > בחר בלשונית “Security” ("אבטחה") > בחלון זה ניתן להבחין ב-4 אייקונים, עבור כל אחד מהם בצע את הפעולה הבאה: סמן את האייקון > כעת לחץ על הכפתור “Default Level” ("ברירת המחדל") שבצידו הימני התחתון של החלון. אם הכפתור אפור ולא ניתן ללחוץ עליו, המשך לאייקון הבא.

 

קבצי COOKIES :

כדי להתאים את הדפדפן כך שיוכל להשתמש בקבצי ה-cookies שנשלחים מ-ynet, בשורת התפריט העליונה בחר ב-"Tools" ("כלים") > "Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > "Privacy" ("פרטיות") > יש ללחוץ על כפתור "Default" ("ברירת מחדל") אשר נמצא במרכז העמוד.

 

4) מתקדם

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" > בחר בלשונית “Advanced” ("מתקדם"), וגם שם לחץ על הכפתור “Restore Defaults” ("שחזר הגדרות ברירת מחדל") בתחתית המסך. לסיום, לחץ על “Apply” ולאחר מכן על “OK”.

 

לאחר שינוי הגדרות הדפדפן יש לנסות שוב ולבדוק אם התקלה נפתרה. 

 

אם הבעיה עדיין קיימת, ניתן לפנות במייל אל מחלקת שרות הלקוחות של ynet.

יש לתאר את מהות הבעיה במידת הפירוט האפשרית וכמו כן לציין האם ביצעתם את בדיקת ההגדרות המוצעת בעמוד זה.

 


פורסם לראשונה 11/03/2007 15:50
מומלצים