שתף קטע נבחר

חידוש: אופנוע שאפשר לכווץ

ממציא מקורי טוען שמדובר בכיוון הבא של תעשיית האופנועים. ובכן, לגבי הקביעה הזו אנחנו קצת ספקנים, אבל גם אתם צריכים לראות אותו

 

לפעמים, במהלך שיטוט וחיפושים ברשת האינטרנט, אנחנו נתקלים בדברים מוזרים. מאד-מאד מוזרים. אופנוע הזיקית שלפניכם, אשר יכול לשנות את גיאומטריית השלדה שלו מקצה לקצה, בהחלט יכול להתמודד על תואר "המוזר ביותר". אלא שממציאו מתעקש שמאחוריו תשע שנות הנדסה ופיתוח, וכי לא מדובר באב-טיפוס הזוי על תוכנת תלת-מימד גראפית, אלא על "כיוון חדש של תעשיית האופנועים". בבלוג הרשת The Kneeslider, הגדיר אותו אחד הגולשים כ"תשובה מצוינת לשאלה שאף אחד לא שאל". לא יכולנו להגדיר זאת טוב יותר.


הנה הוא קרוזר... 

 

במה בדיוק מדובר?. אריק ברינקמן, מעצב קנדי, החליט שהפשרות שנעשות כיום בתכנון אופנועים גדולות מדי: בדגמי קרוזר אי אפשר לרכב בשטח, אופנוע שטח יהיה מאד לא נוח לשיוט כביש מהיר. כדי לפתור את הבעיה הוא מציג את ה-"R-Bike", אופנוע עם "שלדת מספריים" שיכולה לשנות את צורתו של האופנוע (אנחנו מנחשים שלא תוך כדי נסיעה). אחרי "מתיחת" השלדה, האופנוע יהיה קרוזר נמוך. אחרי "סגירתה" הוא יהפוך לאופנוע שטח גבוה. ויש גם את תחומי הביניים שבאמצע.


...והופה, הוא לא.

 

יש כמובן מערכת מתלים מורכבת (וכנראה גם לא קלה במיוחד) עם מחברים מיוחדים. כל האופנוע מתוכנן סביב מנוע סינגל בינוני בנפח בין 750 ל-1,000 סמ"ק. המושב, רגליות והכידון מחוברים לאחת מזרועות המספריים ונעים בהתאם. למרות שעדיין חסרים יותר מדי פרטים, ברינקמן משוכנע שכבר בסוף החודש הקרוב יתחילו לקחת הזמנות ולשווק את האופנוע. זה כבר באמת מוזר מאד. מצד שני זאת מחשבה מקורית...

 

הכותב הוא עורך אתר האופנועים פול גז

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים