שתף קטע נבחר

שירות תשלום החשבונות של בזק - משודרג אך מקולקל

מנויי בזק שניסו לשלם את חשבון הטלפון שלהם באינטרנט גילו כי למרות שהמערכת שודרגה, היא לא פועלת

ר' מהמרכז גלש, כמדי חודש, לאתר של בזק על מנת לשלם את חשבון הטלפון שלו. לא אחת מתלוננים גולשים ואומרים כי התשלום המקוון כרוך בתהליך מסורבל ולא ממש ידידותי, אך במקרה, הצרכן גילה כי אי אפשר לשלם את החשבון כלל.

 

כאשר הכניס ר' את מספר הטלפון שלו למערכת, הוא קיבל הודעת שגיאה בנוסח: "לא ניתן לספק שירות לקו טלפון זה", ונאמר לו להתקשר לשירות הלקחות, מבלי לספק פרטים נוספים.

 

בשיחה עם מוקד השירות של החברה, התברר לר', כמו גם לגולשים אחרים שפנו אלינו, כי החברה ערכה שדרוגים במערכת התשלומים, ומספר הטלפון שלו הועבר למערכת החדשה.

 

למרות כוונותיה הטובות של בזק, במקום להקל עליו, המערכת החדשה גרמה לחסימתו משירות האינטרנט והוא נאלץ לשלם את חשבון הטלפון באמצעים פחות נוחים.

 

מבזק נמסר בתגובה "מערכת האינטרנט של בזק אכן שודרגה לאחרונה משמעותית והפכה מעודכנת וידידותית ללקוח הרבה יותר מבעבר - אך כמו בכל שדרוג, יש תקופת הרצה בה מתגלות תקלות והן מתוקנות. בזק מודעת לנושא והוא צפוי לבוא על פתרונו בתוך זמן לא רב".

 

במסגרת מדור "שימוש הוגן" נטפל בתלונות צרכניות ונעלה לדיון נושאים עקרוניים. נפגעתם משירות לקוי של ספק האינטרנט? קניתם מודם או מעבד וגיליתם שעבדו עליכם? פנו אלינו באמצעות הטופס הזה , בצירוף תכתובות מסמכים רלוונטים והקלטות של שיחות, וננסה לעזור.

 

אם ברשותכם מיקרופון או מצלמת רשת, הקליטו או צלמו את עצמכם מפרטים את התלונה ושלחו אלינו את הקובץ באמצעות הטופס הזה .

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
לא הצליח לשלם
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים