שתף קטע נבחר

חדש: אורגזמה בחמש דקות והפנטזיה הנשית האולטימטיבית

וגם: מופעי תרבות בהנחה, סרט שמגדיר את הדור של שנות האלפיים וטלי פחימה פותחת בלוג. העדכונים החמים של אתר "לאשה"

ה-קמפיין: "החתיך המנקה"

 

אל תגידי: "שאני אשפשף?"

 

בכל פעם שעולה לאוויר קמפיין פרסום למוצרי ניקיון מתחיל הדיון העתיק בשאלה "למה שוב אשה מפרסמת מוצרי ניקיון ולא גבר?". לתשומת לבה של ג. יפית, חברת פרסום אמריקנית, שכנראה הפנימה סופית שאת הפליילידי קוראים גם גברים, פצחה בקמפיין אינטרנטי משעשע, שנון ומעורר תיאבון לחומר ניקוי, בכיכובם של גברברים שנראים כמו בוגרי להקת הצ'יפנדיילס מאשר עוזרי בית ממוצעים. הקמפיין המשעשע כולל משחק אינטראקטיבי קצר: הקלקה על תמונת החתיך התורן תציב אותו בכל חדר שתרצי בדירתך, ותאפשר לך להחליט אם את רוצה את עוזר הבית הפרטי שלך בלבוש גלאדיטור, בוב הבנאי, רוקיסט או בוקר (זהירות, ספויילר!). בסופו של דבר הוא נותר ללא בגדים, אבל לא נוטש לרגע אחד את חומר הניקוי החדש אותו הוא מפרסם. לא בטוח שזה ייתן השראה לבן זוגך להתחיל לעשות פאנלים, אבל מאוד יכול להיות שזה יענה על מאווייך הכמוסים, ויספק לך השראה לניקיון הבית הבא. הקליקי כאן כדי לקבל קצת נחת מעבודות הבית.

 

תגידי: "שהוא ישפשף!"

 

ה-ספר: "אורגזמה בחמש דקות"

 

אל תגידי: "שעה-שעתיים ואני גומרת!"

 

אם יערך סקר שיברר מה השאלה הראשונה שגבר ממוצע שואל את האשה שאיתו אחרי שהוא מסיים את מלאכתו במיטה, סביר להניח שהתשובה תהיה "נו, אז גמרת?". ככה זה עם גברים, צריכים חיזוק לאגו שלהם. אבל אגו לחוד ומציאות לחוד, שכן יותר ויותר מחקרים מיניים מגלים שאחוז גדול מהנשים לא מצליח להגיע לסיפוק מיני. סקר שפורסם לאחרונה במגזין אמריקני חושף ש-75% מהנשים מזייפות אורגזמה בעוד שרק 0.5% (!!!) מהנשים מגיעות תמיד לסיפוק מיני. לטובת אלו שסקס עבורן הוא יותר סיוט מאשר הנאה, התגייסה הכותבת קלייר הוצ'ינס והוציאה את המדריך המהיר להשגת אורגזמה בחמש דקות, או בשמו המלא:"Five Minutes to Orgasm Every Time You Make Love: Female Orgasm Made Simple". הספר מציע נוסחה בת שלושה שלבים שתעזור לכל אשה להשיג אורגזמה יעילה ומרגיעה יחד עם הגבר שלה. הספר כולל פרק נרחב על מבנה איבר המין הנשי ועל הנקודות הרגישות בו, מדריך טכני מפורט לסיפוק בכל "נקודה חמה" וכן תיאוריה שלמה המתמצית בטענה שסקס בלי אורגזמה זה כמו לנשק את אמא. העבודה האישית מתמקדת בעיקר במוח, בעידוד לפנטזיות ובחינוך האשה לדרוש מהגבר שלה: "גרום לי לגמור!" בלי פשרות, בלי משחקים ובלי זיופים. אתרי מכירות הספרים בארצות-הברית עמוסים בתגובות חיוביות של לקוחות מרוצות, שמוכנות להישבע קבל עם ואינטרנט שהספר שינה את חייהן ומהווה עבורן את התנ"ך האולטימטיבי לחיי מין מהנים. ואם אומה של כמעט 300 מיליון תושבים מסופקת, מי אנחנו שנפקפק?

 

תגידי: "תודה לאל, הפסקתי לזייף!"

 

ה-דיל: מופעי תרבות בהנחות משמעותיות

 

אל תגידי: "לקחנו הלוואה ואנחנו יוצאים לראות הצגה"

 

זה היה רק עניין של זמן עד שמישהו בתל-אביב, בירת התרבות הישראלית, יבין שמה שעובד טוב בלונדון וניו-יורק יעבוד גם פה. כבר שנים שתורי ענק נשרכים מדי בוקר בכיכרות המרכזיים של לונדון וניו-יורק ומאות תיירים ממתינים בקור ובחום כדי להשיג כרטיס מוזל לשלאגר התורן בברודווי או בווסט-אנד. יותר מפעם אחת ניסו בארץ להרים את הכפפה הזו, והיו מי שחשבו להקים קופה מרכזית בכיכר רבין, אבל הרעיון נתקע ונגנז בגלל מלחמות אגו ותקציב של מפיקים מקומיים. מי שהרימו את הכפפה לאחרונה הם בעלי אתר האינטרנט תל-אביב-סיטי.קום, שיצרו קשר עם מיטב מוקדי התרבות בתל-אביב, מתיאטרון הבימה והקאמרי ועד תיאטרון הסמטה ואנסמבל עיתים, ומציעים מדי יום את כרטיסי הרגע האחרון במחירים מוזלים. הקלקה על עמוד המבצעים חושפת שלל הנחות משמעותיות להצגות תיאטרון ("הלהקה" ב-80 שקלים במקום 196 שקלים, מופע המחול אויסטר ב-60 שקלים בלבד ועוד). בעלי האתר מבטיחים לעדכן מדי יום את רשימת המבצעים וההנחות, בתקווה לעודד את סצנת התרבות המקומית. ורק על המיזם הזה מגיע מלוא הפרגון.

 

תגידי: "ראינו הצגה במחיר של סרט"

 

ה-סרט: “Everything's Gone Green”

 

אל תגידי: "אנחנו דור מזוין"

 

עונת המלפפונים בקולנוע האמריקני ממשיכה לספק לעולם קומדיות קיץ דלוחות וסרטי אקשן ופעלולים ("ספיידרמן 3" עתיר הפעלולים והתקציב כבר פה), אבל גם שלל סרטים עצמאיים וקטנים שמצליחים לחדור לרשימת שוברי הקופות. אחד הסרטים הצנועים והמפתיעים שהצליח להתברג השבוע לעשירייה הפותחת בארצות-הברית הוא הסרט הקנדי "הכל נהיה ירוק". עלילת הסרט מתמקדת ברייאן, שמפוטר מעבודתו, ננטש על-ידי חברתו ויוצא למסע של חיפוש עצמי. על התסריט חתום דאגלס קופלנד, מחבר הספר "דור האיקס", שהפך לסרט מדובר ולשם קוד שמאפיין את המתבגרים הצעירים של שנות התשעים. המבקרים, ששיבחו את המשחק והתסריט, מסמנים אותו בתור הסרט החדש שמייצג את המתבגרים המבולבלים של שנות האלפיים, שרודפים אחרי הזנב של עצמם ואחרי קריירה מזהירה. אחד מהמבקרים אף הגדיר אותו כ"סרט שגורם לך לצאת מהקולנוע ולרצות לשנות את חייך", שזה ללא ספק תמורה נאותה ל-35 שקלים. הקליקי כאן לצפייה ב'בקרוב'.

 

תגידי: "אנחנו דור מבולבל"

 

ובפינת הבלוג של אברמוביץ' מפרגן לבלוגים אחרים, קבלו את טלי

פחימה, האסירה הביטחונית, המשקפיים המכוערים והאג'נדה הפוליטית, שפתחה לעצמה בלוג מצולם שבו היא מאיימת להמשיך ולהציק לאומה עם שבחים על זכריה זביידי, ובעיקר לספר את סיפורה האמיתי. חופש הביטוי או פרובוקציה בגרוש?

 

לכל הטורים של יובל אברמוביץ'

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפנטזיה האולטימטיבית: גם חתיך, גם מנקה
צילום: יהונתן דיוויס
יובל אברמוביץ'
צילום: יהונתן דיוויס
לאשה בפייסבוק
מומלצים