שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    HOT עוברת לרווח לראשונה זה 7 שנים

    חברת הכבלים המאוחדת רשמה ברבעון הראשון רווח נקי של 23 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-109 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה הסתכמו ב-637 מיליון שקל, גידול של כ-12%

    חברת הכבלים המאוחדת מציגה לראשונה ברבעון הראשון של הזנה, זה 7 שנים, גידול בכל הפרמטרים ועוברת לרווח נקי של 23 מיליון שקל ושיפור של 78% ב-EBITDA (רווח לפני הוצאות מימון, מיסים, פחת והפחתות). התוצאות הכספיות מצביעות על שיפור בכל הפרמטרים המרכזיים: ARPU, הכנסות, רווחיות ומספר מנויים.

     

    הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב-23 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ- 109 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה הסתכמו ב-637 מיליון שקל, גידול של כ-12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 

     

    הגידול בהכנסות מוסבר בעלייה במספר המנויים במגזר התקשורת הפנים ארצית הנייחת וכן מגידול בהכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה בכבלים כתוצאה מעלייה בהכנסות מתוכן לפי דרישה ועלייה בשירות VOD.

     

    בנוסף חל קיטון בנטישת מנויים ומעבר למאזן מצטרפים חיובי מידי רבעון, זאת במקביל לגידול בסיס לקוחות הטלפון האינטרנט ומשתמשי חבילות הטריפל.

     

    דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT: "אנו רואים בדו"חות הטובים את המשך המגמה החיובית וראשית הדרך להפיכתה של HOT לשחקן משמעותי בשוק התקשורת המספקת פתרונות כוללים של טלוויזיה, טלפון ואינטרנט.  

     

    "דו"חות הרבעון הטובים מסמלים מגמה בהמשך לדו"חות של הרבעונים האחרונים והם רק ראשיתה של הדרך, שהרי עדיין רובץ על החברה נטל כבד של חובות העבר, כמו גם תחרות קשה מול גופים רבי עוצמה, דוגמת בזק וחברות הסלולר".

     

     

    ישראל (איזיה) צ'צ'יק, יו"ר HOT: "מיזוג חברות הכבלים וההנהלה החדשה העלו את HOT למסלול הנכון, הממצב אותה כחברת הטלקום השנייה בישראל".

      

    הוצאות
    התפעול של החברה ברבעון הראשון של 2007 בנטרול הוצאות פחת הסתכמו ב-355 מיליון שקל, קיטון של 5% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הירידה נובעת מירידה בעלויות התוכן ברבעון הראשון של 2007 הנובעת מצמצום עלויות ודחיית שידור הפקות מקור לרבעונים הבאים.

     

    הוצאות מכירה ושיווק של החברה ברבעון הראשון של 2007 הסתכמו ב-42 מיליון שקל, ירידה של כ-12.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הירידה בהוצאות המכירה והשיווק נובעת בעיקר מירידה בהוצאות הפרסום.

     

    הוצאות הנהלה וכלליות של החברה ברבעון הראשון של 2007 הסתכמו ב-34 מיליון שקל, עליה של 21% הנובעת בעיקר מהוצאה בגין הטבה לאור זכות לאופציות וחילופי מנהלים.

     

    הרווח הגולמי של החברה ברבעון הראשון של 2007 הסתכם ב-149 מיליון שקל, גידול של כ-71% לעומת הרבעון הראשון של 2006.

     

    הרווח התפעולי של החברה ברבעון הראשון של 2007 הסתכם ב-66 מיליון שקל, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-9 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

     

    ה-EBITDA של החברה (רווח תפעולי בניכוי הוצאות פחת והפחתות), הסתכם ברבעון הראשון של 2007 ב-202 מיליון שקל, גידול של 78% לעומת הרבעון הראשון של 2006.

     

    ה-ARPU, ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח טלוויזיה רב ערוצית (דיגיטלי ואנלוגי), צמח ב- 5% ביחס לרבעון מקביל אשתקד ועומד על כ-182 שקל.

     

    הוצאות המימון, נטו של החברה ברבעון ראשון של 2007 הסתכמו ב-45 מיליון שקל, שיפור של של 55% לעומת הרבעון הראשון של 2006. 

     

    לחברה כ-926 אלף מנויי טלוויזיה רב-ערוצית, כ-221 אלף קווי טלפוניה וכ-552 אלף מנויי אינטרנט מהיר.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים