שתף קטע נבחר

AIG תמכור ביטוח באמצעות רשתות השיווק

AIG ישראל הודיעה על כוונתה למכור ביטוחים שונים ברשתות כלבו, דרגסטור ותחנות דלק. חוה פרידמן-שפירא, מנכ"לית AIG ישראל: "אנו בוחנים בימים אלה שיתופי פעולה עם מספר גורמים הקשורים בענף הקמעונאות על מנת להתחיל במכירת מוצרי ביטוח באמצעות ערוצי הפצה אלה"

"חלב, גבינה וביטוח בבקשה". AIG ישראל הודיעה היום (ב') על כוונתה לאמץ את המודל העולמי של AIG בתחום ביטוח הפרט ולהפוך אותו למוצר מדף אשר יופץ באמצעות רשתות קמעונאיות ושיתופי פעולה עם גורמים בעלי ערוצי הפצה צרכניים.

 

חוה פרידמן-שפירא, מנכ"לית AIG ישראל, אמרה כי "אנו בוחנים בימים אלה שיתופי פעולה עם מספר גורמים הקשורים בענף הקמעונאות על מנת להתחיל במכירת מוצרי ביטוח באמצעות ערוצי הפצה אלה". אם התוכניות אכן ייצאו לפועל, המשמעות היא שנוכל לרכשו לצד מוצרי הצריכה, גם ביטוח לרכב או ביטוח חיים, ולשלם בקופה.

 

הדברים נאמרו במסגרת ציון 10 שנים לפעילותה של חברת הביטוח בישראל. ל-AIG העולמית כבר יש שיתופי פעולה בתחום ביטוחי הפרט עם רשתות כלבו דרגסטור ותחנות דלק כמו למשל עם רשת הכלבו Carrefour,רשת חנויות הדראגסטור Boots UK ורשת תחנות הדלק Shell Slovakia.

 

במסיבת העיתונאים שנערכה היום בהשתתפות מנכ"ל החברה העולמית, מרטין סאליבן, צוין כי החברה בישראל מציגה את רווחי החיתום מהגבוהים בענף ושומרת על רווחיותה למרות התחרות המתגברת.

 

בנוסף הודיעה החברה היום כי מתכוונת להכפיל את הפרמיות שלה במהלך חמש השנים הבאות באמצעות שני עוגנים מרכזיים: ביטוח פרט וביטוח מסחרי.

 

AIG היא חברת הביטוח הגדולה בעולם, הפועלת ב-130 מדינות ומעסיקה כ-100 אלף עובדים. החברה סיימה את שנת 2006 עם רווח של 14.5 מיליארד דולר ומחזיקה בנכסים בהיקף של כטריליון דולר.

 

מניות החברה נסחרות בארצות הברית בבורסה של ניו יורק, כמו גם בבורסות של לונדון, פריז, שוויץ וטוקיו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרטין סאליבן, מנכ"ל ונשיא AIG העולמית
חוה פרידמן-שפירא, מנכ"לית AIG ישראל
מומלצים