שתף קטע נבחר

צמד מנועים חדשים למיצובישי אאוטלנדר

האאוטלנדר החדש, דור שני לכביש-שביל של מיצובישי, מקבל שני מנועים חדשים - אחד מהם יהיה חשוב במיוחד במהלך החדירה ארצה

בחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, נושמים בימים אלה לרווחה. כפי שהבטיחו להם היפנים, האאוטלנדר החדש - שהושק עוד בשנה שעברה - זוכה למנוע בנזין עם תיבה אוטומטית. היעדרה של זו האחרונה היא הסיבה העיקרית לכך שרכב הפנאי חדש, דור שני למשפחת האאוטלנדר, מתעכב בדרך אלינו. ההשקה בישראל צפויה במקביל להשקת גרסת הבנזין האוטומטית שמוצגת כעת - כלומר בסוף השנה.

 

לאאוטלנדר החדש יהיו מעתה שני מנועים חדשים. הראשון והמעניין מבין השתיים פותח על-ידי מיצובישי, והוא בנפח 2.4 ליטר. יחידת הבנזין הזו מציעה 170 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-23.6 קג"מ ב-4,100 סל"ד, ותוצע עם תיבת חמישה הילוכים ידנית או רציפה (תיבה בעלת אין-סוף יחסי העברה) עם אפשרות למצב תפעול ידני, שישה "הילוכים" קבועים-מראש ומנופי שליטה מההגה.

 

לצידה, יוצע האאוטלנדר עם מנוע טורבו-דיזל נוסף, הפעם ממשפחת פיז'ו-סיטרואן. אחרי שהציעה יחידת פולקסווגן בנפח 2.0 ליטר עם 140 כ"ס, תוסיף מיצובישי מנוע פיז'ו עם 156 כ"ס מנפח של 2.2 ליטר, שיוצע עם הנעה כפולה בלבד. את מנוע הבנזין, שיהווה את עיקר המכירות אצלנו, תציע מיצובישי עם הנעה קדמית או כפולה.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיצובישי אאוטלנדר החדש
מיצובישי אאוטלנדר החדש
מומלצים