שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות

    חורכים את המסך

    מהתשוקה הלא ממומשת של פאם וג'ים, דרך האהבה ההרסנית של באפי ואנג'ל וחוסר התפקוד של אל ופגי, ועד הרומן הלוהט של קלר וביצ'ר. אלה הזוגות הטלוויזיונים שהיינו מאחלים לעצמנו להיות כמותם

    ט"ו באב בשיאו, בנות ישראל מחוללות בכרמים, בני ישראל חוטפים אותן לנישואים, והחנויות מתמלאות במתנות שימושיות עליהן תמיד חלמתם, למשל: סברסים בצורת קופידונים, ותחתונים אכילים בטעם בצק עוגיות. מאיתנו, החג רחב ההיקף הזה מוציא את נשק יום הדין: רשימה. אז הנה לפניכם רישום של כמה מהזוגות האוהבים האהובים ביותר בטלוויזיה, שאהבתנו נתונה להם לנצח נצחים, עולמי עולמים וגם מעבר לכך.


     

    פאם וג'ים - "המשרד"

    מה הדבר שמעיד יותר מכל על הצלחתו של רומן המתלקח על מסך הטלוויזיה? לאו דווקא התשוקה הבלתי ממומשת מצד הזוג המאוהב, כפי שנהוג לטעון. אלא דווקא התשוקה הבלתי ממומשת (לרוב) של הצופים, שהזוג הזה יהיה זוג גם בחיים. אם רציתם, קיוויתם ולא האמנתם שהם לא ביחד גם מחוץ לסדרה - סימן שמדובר בזוג שמצית ניצוצות שראויים לפרס נובל לכימיה.

     

    פקידת הקבלה פאם ונציג המכירות ג'ים מ"המשרד" מהנדסים מתח גבוה כזה בדיוק. שניהם חמודים באופן משלומפר וביישנים במידה שאינה מונעת מהם להיות חובבי מתיחות (במיוחד אם הן מכוונות נגד דוייט), ויחד הם אי יחיד של שפיות במשרד. אם שני השחקנים האלה לא ביחד בחיים האמיתי - קופידון עיוור, שיכור וטיפש.

     

    בסוף העונה השנייה, אחרי שתי עונות של גישושים מהוססים, ג'ים המאוהב ופאם המאורסת חלקו נשיקה אסורה. בתחילת העונה השלישית הם התרחקו שוב, למרות שאירוסיה של פאם לרוי התפרקו. כרגע, ג'ים יוצא עם קארן ופאם מתקרבת שוב לרוי. אבל אם יש אהבה בעולם, היא שייכת לפאם ולג'ים והיא תנצח. 

     

    לוק ולורליי - "בנות גילמור"

    נשורת הגברים הלא מעניינת שלורליי גילמור אספה אל ביתה במהלך השנים מעולם לא איימה על קיומו היציב של לוק, איש הדיינר הרטנוני, בחייה. רק כריסטופר, אביה של רורי ואקס מיתולוגי, היווה סיכון ממשי לקשר האיטי אך המתוח מינית תמידי הזה.

     

    חבל רק שכשהרומן כבר פרץ, הוא כמש בדרך כה קלוקלת (לוק מסתיר מלורליי שיש לו בת? מה הוא ביבי נתניהו?) שהבאישה את כל העסיס הראשוני הנפלא של כל מערכת יחסים, ובמיוחד מערכת היחסים הזאת. הישועה: תבוא בקטנה, בעונה השביעית הקרבה ובאה.


    קשר מתוח מינית. לורליי ולוק 

     

    קווין ארנולד ווויני קופר - "שנות הקסם"

    מהנשיקה האלמותית שלהם בפרק הראשון ועד לפנייתם לדרכים נפרדות בסיום הסדרה, קווין ווויני היו אייקון לאהבה ראשונה, מתוקה-מרירה, בעידן של הבעת אהבה גלובלית, ובצל המשבר במפרץ החזירים ומלחמת וייאטנם.

     

    הנשיקה הראשונה שלהם, אחרי שנודע לוויני על מותו של אחיה במלחמה, לא פגמה במתח ה"האם הם יהיו ביחד או לא?", משום שהיא רק סימנה את ראשית ההתאהבות הנערית התמימה של קווין בוויני, לנצח מושא אהבה בלתי מושג.


    לנצח מושא אהבה בלתי מושג. קווין ווויני

     

    באפי ואנג'ל - "באפי ציידת הערפדים"

    אין יותר רומנטי משני אנשים שרוצים אחד את השנייה כל כך, אבל יודעים שאיחוד ביניהם יוביל לקץ העולם. כי היא קוטלת ערפדים והוא ערפד, כי מימוש האהבה הראשוני שלהם גרם לו ל"אושר מושלם" אבל גם לאובדן נשמתו. קשר שהוא כה מהול בכאב, מפני שנידון בביטחון לאבדון, הוא מתכון מנצח לסבל שעושה לצופים נעים בלב למשך תקופה ארוכה.

     

    מאוחר יותר, אנג'ל יעבור לאל.איי ויפתח רגשות כלפי קורדיליה, באפי תיפול לזרועותיו של ערפד אחר, וווילו תתאהב בטארה ותאבד אותה - כך שלמרות שזכרו של הרומן המרכזי הזה נחקק בכותרות ראשיות בספרי ההיסטוריה של סאנידייל, למעריצים היו מספיק רומנים קורעי לב אחרים להתרפק עליהם.


    אושר מושלם שיביא לקץ העולם. באפי ואנג'ל

     

    אל ופגי בנדי - "נשואים פלוס"

    בדימדומי התקופה הרייגניסטית, הופיע הסיטקום "נשואים פלוס" ככתם על התצוגה המצוחצחת של זוגיות ה"האני" וה"סוויטהארט" ששלטה במסכי הטלוויזיה באותה עת. "נשואים פלוס" היתה אנטיתזה מוחלטת לערכי המשפחה הפוריטניים מהפיפטיז שעשו קאמבק היסטרי באותן שנים. כשצצה פתאום בלוחות המשדרים, נראה היה שנתגלתה היורשת לאב הטיפוס האבולוציוני שלה "הכל נשאר במשפחה", קומדיה שהתיאור הריאליסטי של משפחה שהפגינה נגדע מתסריטי סדרות מאוחרות לה, באשמת משב רוחות התקופה השמרנית.

     

    אל ופג בנדי ובני ביתם היו סיוט הזבל הלבן של אמריקה, דשן לתוכניות האירוח בסגנון ריקי לייק וקרש קפיצה לסיטקומים כמו "רוזאן". פג, עקרת בית זוללת בונבונים ואל, מוכר נעליים שמשכורתו מספיקה לרכישת שרוכים, ירו חיצי מחמאות מורעלים זה על זה וה"האני" שהם הציגו, התגלגל חמוץ על הלשון ונשמע כמו "תמותי אמן!". פגי חלמה על סקס וכסף, אל חלם על סקס עם מישהי אחרת וכסף, ושניהם גידלו צמד ילדים פרחיים ומורעבים שעשו סקס (אחד מהם עם בובת מין) ובזבזו כסף. הבנדיז הציגו אהבה מסוג אחר, שאינה תלויה בדבר. אבל ממש, בשום דבר.


    אהבה שאינה תלויה בשום דבר. הבאנדיז

     

    פולי ושוש פוליאקוב - "הכל דבש"

    על אף העובדה ששוש היא אישה שחורף באלסקה חם ממנה, ושגופה של חיה דרוסה בצד הכביש מפגינה יותר חיבה וחיוכים ממנה, פולי מוקיר, מכבד ומעריץ אותה עד עמקי נשמתו. וכן גם אוהב, למה לא. גם היא, בין נחירת בוז לקללה עסיסית, אוהבת אותו. למרות שהחתן שלו ערבי. למרות שהבת שלו מזדיינת.

     

    ווילמה ופרד פלינסטון, מארג' והומר סימפסון

    ההוכחה שזוגיות מצויירת יכולה לעבוד. השילוב של בעל לא גאון, אישה בעלת חוכמת חיים וסרט אחד מצליח כדי להעשיר את חיי הנישואין נתגלה כמוצלח בשני המקרים.


    מארג' והומר סימפסון. בעל אדיוט ואישה סבלנית במיוחד

     

    מירנדה וסטיב - "סקס והעיר הגדולה"

    המתח המיני בין קארי למיסטר ביג הצית שמשות בלבן של מיליוני צופות, אבל סיפור האהבה האמיתי של הסדרה נבנה דווקא בין מירנדה לסטיב. אשת הקריירה המוצלחת ילדה לאירי המוזר תינוק ג'ינג'י ועברה לגור בברוקלין עבורו. אז נכון, עזיבתו של ביג את עולם הנשים הצעירות וקבלתו את קארי כאשת חיקו הלגיטימית במקום ככדור פינגפונג, חילצה אנחת רווחת מאותן מיליוני צופות, אבל הוויתור של מירנדה למען האהבה היה אמיתי יותר.

     

    קארן וג'ק - "וויל וגרייס"

    קארן, אשת חוג הסילון עם מנעד של סנאי וג'ק, גיי קאמפי ושנון ששואף להיות

     שחקן היו הזוג האמיתי של "וויל וגרייס". נכון, הדואו הזוהר באמת היו גרייס הסטרייטית המאוהבת בוויל, ההומו הכי יפה בטלוויזיה, שהשיב לה אהבת אמת בנוסח מסורת אפלטון, ויחד הם היוו את הציר סביבו חגו עלילות הקומדיה הניו יורקית הזאת. אבל במרוץ השנים הקשר בין קארן לג'ק נראה יותר כמו הדבר האמיתי. הוא סרקסטי, חובב ריקודים וג'יי לו מושבע והיא סרקסטית, חובבת עצמה וכספי בעלה, ויחד הם היו הזוג המצחיק, היציב והסקסי יותר בסדרה.

     

    הירו  ואנדו "גיבורים"

    נכון שהדבר הכי חשוב הוא לאכול ארוחת בוקר, אבל גם חבר טוב שמדבר אנגלית זה די חשוב. בתחילה, אנדו מסהאשי מצטרף להרפתקת הגיבורים של הירו נקאמורה בשל ידיעותיו באנגלית. אבל גם כשאוצר המלים של הירו מקבל נפח, אנדו נשאר בסביבה. אנדו לוקח על עצמו את המשימה של הירו, הירו מחזיר את אנדו לטוקיו כדי להגן עליו והקשר ביניהם מתהדק. השניים מוסיפים גוונים קומיים לספקטרום המאוד דרמטי של הסדרה, אבל אם תרחיש עתידי קודר שהוצג בסדרה, יהפוך למציאות עגומה: מותו האפשרי של אנדו ימחק את החיוך הקטן והמפורסם של הירו ויהפוך אותו ללוחם ברוטלי ונטול רגשות. נשיקה יפנית לוהטת לא צפוייה בקרוב, אבל תתקבל בהבנה.

     

    ד"ר מלפי וטוני סופרנו - "הסופרנוס"

    ד"ר מלפי לא היתה עושה את טוני סופרנו. למרות החיבה הבלתי מוסתרת שלו לרגליים ולאינטלקט שלה, למרות ההערצה המוסתרת היטב שלה לכוח שלו, למרות שנקם באנס שלה, למרות שהיתה לה הזדמנות - היא לא היתה מסכנת את הרישיון שלה. יותר מזה, מי כמוה יודעת שעדיף היה לה לצאת עם מוקש חי מאשר עם ראש המאפיה הנשוי של ניו ג'רזי. ולמרות שהתסיסה ביניהם לא הבשילה לרומן, היא היתה חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים המשמעותית ביותר של טוני, היחידה בה הניח את העוצמה שלו בצד, ושם את הנפש שלו במלוא עיוותיה על השולחן.


    לא היתה עושה אותו. טוני סופרנו וד"ר מלפי

     

    באסטר ולוסיל  - "משפחה בהפרעה"

    כשמושא אהבתך היוקדת הוא דמות שמשחקת לייזה מינלי, שגילה כגיל אימך ושם שתיהן הוא לוסיל, זה אומר שמשהו אצלך לא בדיוק בסדר. אבל אם לאהוב את לוסיל אוסטרו זו שגיאה, באסטר בלות' לא רצה להיות צודק. העובדה שהשתיים חלקו גם מגורים במגדלי בלבואה ותכונות אופי רבות, הפכה את באסטר ולוסיל 2 לזוג שמשפחה פולנית לא היתה מכנה "נורמלי". אבל אנחנו לא פולנים ובטח שלא נורמלים, ועל כן לא היה חמוד יותר מבאסטר המאוהב שנזעק למבצעי הצלה הירואים וחילץ את אהובתו הבוגרת ממשברים עמוקים, כמו מחסור במריחואנה.


    לא בדיוק בסדר. לוסיל 2 ובאסטר  

     

    ג'יימס "סוייר" פורד, קייט אוסטן וג'ק שפארד  - "אבודים" 

    כן, האהבה תמיד חזקה יותר כשהיא מכילה צלע נוספת. בין סימבוליזם מקודד אחד למשנהו, מעריצי התוכנית מנסים להכריע בשאלה החשובה מכל: עם מי קייט תעזוב את האי? עם הד"ר הקריר מעט אך היציב והאמין או עם סוייר הפרוע והסקסי? ניחוש מושכל: עם ג'ק. פנטזיה: עם סוייר. שניהם בעלי קליפה מחוספסת ופנים רך, שניהם מתביישים בעבר הנפשע שלהם, שניהם שריריים. אז למה לא בעצם?


    שניהם שריריים. קייט וסוייר

     

    ד"ר האוס וד"ר קאדי - "האוס"

    "הוא עושה אותך אומללה. שמונה שנים הוא עובד כאן ומעולם לא הרוויח עבורך פרוטה, מעולם לא הקשיב לך...אין לך מושג כמה פעמים הוא שיקר לך, חתר תחת סמכותך וגרם לך להיראות רע מול רופאים אחרים", כך מתאר ווגלר את יחסו של ד"ר האוס, מאבחן המחלות הכי מוכשר באמריקה לממונה עליו, ד"ר ליסה קאדי, אנדוקרינולוגית, דיקנית ומנהלת בית הספר לרפואה האוניברסיטאי פרינסטון פליינסבורו.

     

    בנוסף, האוס נוהג להעיר הערות בונות על מוצקותם של חלקים בולטים בגופה, וסונט בה על נסיונותיה להפוך לאמא. ובכל זאת, הוא הזמין אותה פעם למחזה ולפי נקודת מבטו, גבר שמזמין אישה למחזה רוצה לראות אותה ערומה, ואצל ד"ר האוס זה אומר רק דבר אחד: אהבה.


    הסוציופת והעו"ד. קלר וביצ'ר 

     

    טוביאס ביצ'ר וכריסטופר קלר - "אוז"

    בריאן וג'סטין ב"הכי גאים שיש" היו הוורסיה המתוקה והלא מזיקה לרומן הסוער והמלוח הזה, אחד מסיפורי האהבה המורכבים והיפים ביותר שקירות בית הכלא השמור "אוסוולד" ידעו מעולם. כריסטופר קלר הסוציופת אולי היה מוכר את עו"ד טוביאס ביצ'ר הרך תמורת נזיד עדשים, או עדשי שוקולד, אבל לרגעים, כשהוא התיר לעצמו לאהוב את ביצ'ר, זה היה אמיתי. והצטלם נהדר.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    האוס. אומללות רומנטית
    הכל דבש. למרות שהבת מזדיינת
    צילום: יווני המנחם
    לאתר ההטבות
    מומלצים