שתף קטע נבחר

רנו מציגה: מודוס, אבל יותר גדול

המיקרו-וואן של רנו זוכה למתיחת פנים ראשונה ולגרסה מוארכת - שלוש שנים לאחר השקתו. לקרסו עדיין אין כל תוכנית להביא אותו ארצה

רנו מודוס (Modus), מיקרו-וואן שמבוסס על פלטפורמת הקליאו ושנחשף לראשונה בתערוכת ז'נבה 2004, ישווק משנה הבאה בעיצוב מחודש - ויוצע לראשונה גם בגרסת בסיס גלגלים ארוך. זו זוכה, כמקובל ברנו וכמו במקרה של האחים הגדולים סניק ואספאס, לשם "גרנד" (Grand).


רנו גרנד מודוס. עיצוב... מעניין?

 

המודוס זוכה לעיצוב חדש, שהופך את המראה מצעצוע-חמוד, לרציני-בוגר. בתמונות זה נראה רחוק מלשכנע, אם כי השינוי מחזק את הקשר המשפחתי ליתר הדגמים. לא בדיוק מה שהורגלנו לו מרנו בשנים האחרונות, רחוק מלהיות נועז או חדשני.

 

בגרסתו הארוכה זוכה הגרנד מודוס לתוספת 9.5 ס"מ בבסיס הגלגלים (257.5 ס"מ במקום 248), ו-16 ס"מ באורך הכללי, שיעמוד על 403 ס"מ במקום 387. כתוצאה מכך גדל גם תא המטען ל-410 ליטר, צמיחה משמעותית בהשוואה ל-293 ליטר שמציע מודוס רגיל.


 

הגרנד מודוס ייוצר יחד עם אחיו הקצר, במפעל רנו שבוולווליד, ספרד. תחילת השיווק בראשית 2008, עם היצע מנועים דומה לזה של הגרסה הרגילה, כלומר בנזין עם 75 עד 112 כ"ס, וטורבו-דיזל עם בין 68 ל-106 כ"ס.

 

מחברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, נמסר ל-ynet כי אין כל כוונה לשווק את המודוס או את הגרנד-מודוס בישראל. אצלנו, יש לציין, משווק זה מכבר מיקרו-וואן אחר המבוסס על פלטפורמת הקליאו, הלא הוא הנוט של ניסאן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנו מודוס המחודש
מודוס רגיל (למעלה) מול גרנד מודוס
ושוב, הפעם מאחור
גרנד מודוס מבפנים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים