שתף קטע נבחר

מכירות מקדונלד'ס ב-2007: 450 מיליון שקל

הרשת הודיעה כי היא מצטרפת לטרנד הטורטיות עם סדרת מוצרי עוף. עמרי פדן: ב-2008 המכירות שלנו יגיעו לחצי מיליארד שקלים

"מקדונלד'ס ישראל תסיים את 2007 עם היקף מכירות של 450 מיליון שקלים. עד סוף 2008 נגיע להיקף מכירות של חצי מיליארד שקלים". כך אמר היום (ב') זכיין הרשת בישראל, עומרי פדן. ב-2006, לשם השוואה, הסתכמו מכירות הרשת ב-406 מיליון שקלים.

 

במקביל, הודיעה הרשת על השקת סדרה חדשה של מוצרי עוף פרימיום תחת השם צ'יקן סלקט, ומצטרפת לטרנד הקולינרי של טורטיות עם מוצרי עוף.

 

השקת סדרת ה"צ'יקן סלקט" תלווה בקמפיין טלוויזיה שיעלה בימים הקרובים בסרט רב משתתפים שהופק וצולם בישראל, על ידי משרד הפרסום יהושוע TBWA. הסרט נעשה בהשראת סרטי הפעולה, והשחקנים שנבחרו לככב הם בעלי רקורד בסדרות מובילות כגון "סופרנוס", "מה נשים רוצות" ו"סקס והעיר הגדולה".

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טורטיות במקדונלד'ס
טורטיות במקדונלד'ס
מומלצים