מדיקל מדיצ'י תשווק מחיות לתינוקות של ביץ' נאט
שוק המחיות לתינוקות מוערך בכ-40 מיליון שקל בשנה. מדיקל מדיצ'י צופה להיות השחקן השלישי בתחליפי חלב ובמחיות לתינוקות
חברת ביץ' נאט, יצרנית מוצרי מזון לתינוקות מארה"ב, חתמה הסכם עם חברת מדיצ'י מדיקל לשיווק מוצריה בישראל. ביץ' נאט מייצרת ומשווקת מחיות לתינוקות ומתמחה בייצור דייסות וחטיפים לתינוקות ופעוטות. המוצרים יופצו בישראל על ידי חברת שסטוביץ.
לדברי יהודית ליבל, מבעלי מדיקל מדיצ'י, "הכניסה לתחום מחיות לתינוקות היא חלק מהחזון של החברה להתפתח ולהתרחב בתחום מוצרי איכות ותזונה לפעוטות, תינוקות וילדים". בחברה סבורים, כי ההסכם החדש של מדיצ'י יאפשר לה להפוך לגורם השלישי בגודלו בישראל בשתי קטגוריות מרכזיות - תחליפי חלב ומחיות לתינוקות.
חברת מדיצ'י מדיקל צפויה להתחיל לפעול בישראל במהלך 2008. היא תיכנס לשוק אבקות החלב עם המותג אופטימיל, מחיות במותג ביץ' נאט וכן תשווק בקבוקי תינוקות במותג בי פרי.
על פי נתוני מדיצ'י, שוק המחיות לתינוקות מוערך בכ-40 מיליון שקל בשנה. גרבר היה השחקן המרכזי בו היה משך שנים והיווה מעל 90% מהשוק. בשלוש השנים האחרונות מופץ גרבר על ידי גורי. שחקן נוסף הוא פרינוק, המשווק על ידיד רנדי - המפיץ הקודם של גרבר.
שרגא ברוורמן ויהודית ליבל הקימו את מדיקל מדיצ'י לפני כשנתיים. ברוורמן שימש בעבר כמנכ"ל פרומדיקו והיה אחראי עם ליבל לפיתוח המותג סימילאק בישראל. החברה מתמחה בשיווק תרופות ומוצרי תינוקות. כיום, משווקת החברה את בקבוקי התינוקות בי פרי ומגוון מוצרים מבית Boiron, חברת תרופות הומיאופתית.