שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות

    מחיר העוף בירושלים ירד ל-89 אגורות לקילו

    הריבוע הכחול החליטה להוריד את הכפפות במלחמת המחירים מול רמי לוי: תמכור בסניף תלפיות שבירושלים ק"ג עוף ב-99 אג', כשבסוף השבוע העוף יחולק חינם למי שיקנה ב-200 שקלים ומעלה. בתגובה, הוריד רמי לוי בשעות הצהריים את מחיר העוף ל-89 אגורות, בשלושה סניפים שהוא מפעיל באזור

    מלחמת רשתות השיווק הגדולות ברמי לוי מתרחבת. בשעות הצהריים הוריד רמי לוי את מחירו של קילו עוף ל-89 אגורות. כמו כן, ירד מחירם של חיתולי פמפרס ל-37.90 שקל ושל אבקת כביה קולון ל-33.90 שקל.

     

    המהלך של לוי בא בעקבות הורדת המחירים מהבוקר של רשת הריבוע הכחול. הרשת החליטה להוריד את הכפפות במאבק על המחיר ויצאה במבצע הנחות חסר תקדים בסניף הריבוע בתלפיות בירושלים, הסמוך לסניפו של רמי לוי. החל מהערב (ב') יימכר קילוגרם עוף ברשת ב-99 אגורות בלבד, ומסוף השבוע יחולק העוף בחינם על קניות מעל 200 שקלים.

     

    בהנהלת שופרסל, בינתיים, לא יורדים לרמת המחירים של רמי לוי והריבוע הכחול. בסניף שופרסל דיל בתלפיות ברחוב האומן 17 נמכר קילו עוף במחיר של 4.99 שקלים, סכום הגבוה במעל 400% מהמחיר שמציע רמי לוי.

     

    מהריבוע הכחול נמסר, כי החליטו להפוך את סניף מגה תלפיות לסניף הזול

    ביותר בישראל, ולפיכך הרחיבו את ההוזלות למוצרים נוספים. כך, למשל, חבילת חיתולי פמפרס שמחיר המחירון שלה כ-60 שקלים, תעלה 39.99 שקלים, קפה נמס עלית יעלה 9.99, אבקת כביסה קולון 34.99, שישיית קולה 19.99, נייר טואלט רך 32 גלילים 19.99 וירקות ופירות בין 0.99 ל2.99 לקילוגרם.

      

    כפי שפורסם ב"ידיעות אחרונות", אורי פלח, ממלא מקום מנכ"ל רשת הריבוע הכחול, תקף את מדיניות ההוזלות של רמי לוי ואמר כי הוא פועל בחוסר אחריות. לדבריו, מלחמות המחירים בתקופה של עליות מחירי חומרי גלם בעולם יביאו לנזקים רבים עד כדי קריסה של המפעלים הקטנים. פלח הזהיר מהישנות מקרה רשת קלאבמרקט שהתמוטטה.

      

    כזכור רשת שופרסל כבר בסוף השבוע הורידה גם היא מחירים בשני סניפיה בתלפיות מתוך מטרה להכות את רמי לוי במעוז הביתי שלו, ירושלים. מקור ברשת שופרסל אמר גם הוא כי הוזלות המחירים בתקופה זו יכולות להביא להתמוטטות של הרשתות הקטנות יותר שאין להן אורך נשימה מספיק.

     

    בכיר ברשתות השיווק אומר: "אני רוצה להזכיר לכולם את תקופת קלאבמרקט. יש פה חברה שעומדת בסכנה גדולה. כיום רמי לוי נכנס לסחרור של סיכון עמוק. ב-5 סניפים מתוך 12 הוא מוכר במחירי הפסד. אבל הוא בחר בזה, וזו בחירה מטופשת. אם הוא ימשיך באסטרטגיה זו עד פסח, הוא מחוסל".


    פורסם לראשונה 11/02/2008 11:57

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים