האם התינוק של במבה יעבור לגלר נסיס?
הערכות: חלק מתקציבי הקריאייטיב של אסם יעברו לגלר נסיס בעקבות מינוי השניים לראשי פובליסיס בישראל. תקציב המדיה ירוכז במקאן יוניברסל, אך טבעול ועוף טוב יישארו במדיה קום
האם תקציבי הפרסום של במבה וביסלי יעברו מפובליסיס אריאלי לגלר נסיס? לאחר שמינתה סוכנות פובליסיס את השותפים בגלר נסיס (יאיר גלר ומשה נסיס) לעמוד בראש קבוצת אחזקותיה, גוברות ההערכות בענף כי לפחות חלק מתקציבי מותגי אסם יעברו לגלר. מדובר במהלך שיתרחש בטווח הארוך, בהתאם למקומו של אריאלי בקבוצה המאוחדת.
בתקציב הקריאייטיב של הקבוצה מטפלים היום כמה משרדים: מקאן, גיתם, גלר ופובליסיס אריאלי. אריאלי מטפל בתקציבי החטיפים ומותג הגלידות לה קרמרייה. מאסם מסרו, כי הם "מברכים את פובליסיס על ההתארגנות המחודשת בישראל, ותמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם הקבוצה בתום התארגנותה הפנימית". במקביל הסתיימה החלוקה מחדש של תקציב רכש המדיה, והתקציב ירוכז במקאן יוניברסל (מקבוצת מקאן אריקסון).
עם זאת, ל"כלכליסט" נודע כי תקציבי המדיה של חברת עוף טוב, המופצת באמצעות אסם, ושל המותג טבעול, ימשיכו להיות מטופלים במדיה קום (שבבעלות אדלר־חומסקי וגלר נסיס). המאבק על התקציב החל לפני כמה שבועות, לאור העובדה כי ההתקשרות הנוכחית של אסם תסתיים בסוף החודש, והחברה נכנסה להליך של בדיקת הצעות הרכש של שתי החברות.
תקציב המדיה של אסם עמד על 13 מיליון דולר בשנת 2007; תקציב המדיה של חברת עוף טוב, המשווקת על ידי אסם, נאמד במיליון דולר; ואילו תקציב טבעול נאמד ב־1.7 מיליון דולר (מחירים ריאליים, לפי הערכת נתוני יפעת בקרת פרסום).
באסם אישרו את חלוקת התקציבים בין שתי החברות והוסיפו כי הדבר נעשה לאחר בחינת הנושא. אחת הסיבות להחלטה על הפרדת עוף טוב וטבעול משאר התקציבים נובעת מכך שלאחרונה קיבלה מקאן את התקציב של זוגלובק, המתחרה בשני המותגים.
במבה. יעבור משרד?
מומלצים