שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    הכירו את שגרירת התיירות של יפן: הלו קיטי

    ל"הלו קיטי", הדמות המצויירת ואלופת המרצ'ינדייזינג, יש תפקיד חדש: שגרירת התיירות של יפן. כך, מקווים במדינה, הם יוכלו להגשים את היעד של 10 מיליון תיירים בשנה. מיאו

    הלו קיטי, שגרירת החמודיות הבלתי מעורערת של יפן, צברה לעצמה מוניטין נאה בשנים האחרונות והיתה לאייקון של תרבות הפופ ולדיווה של אופנה. מעתה יכולה החתלתולה בעלת פני הירח להוסיף לעצמה גם תואר של שליחת הממשל היפני.

     

    השבוע החליט משרד התיירות היפני למנות את הלו קיטי לנציגת המדינה בסין ובהונג קונג, שבהן היא פופולריות במיוחד בקרב ילדים ונערות. פקידי ממשלה מקווים שהלו קיטי תביא את המעריצים בהמוניהם ליפן ובכך תצליח המדינה לעמוד ביעד של 10 מיליון תיירים בשנה.  

      

    בשנה שעברה הגיע מספר התיירים שביקרו ביפן לשיא חדש - 8.35 מיליון, עלייה של 60% מאז 2003, אז החלה הממשלה במאמצי השיווק האינטנסיביים שלה. המבקרים מסין ומהונג קונג היוו 16.5% מסך התיירים ביפן בשנה שעברה, והם צפויים להפוך לקבוצה השנייה בגודלה, אחרי דרום קוריאה.  


    הלו קיטי, התיירים מאחורייך (צילום: איי פי)

     

    במסיבת העיתונאים שבה הוכרז על המינוי, אמר נשיא חברת סנריו, היצרנית של הלו קיטי, כי הם רואים בכך כבוד גדול ו"מבטיחים לעבוד קשה כדי למשוך כמה שיותר תיירים".

     

    הלו קיטי הופיעה לראשונה בשנת 1974 על גבי ארנק, אך כיום דמותה היא אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם, והיא מעטרת למעלה מ-50,000 מוצרים ב-60 מדינות.

     

    בסין הגיעה קדחת הלו קיטי לשיאה עם השקת "פנטזיית החלום של הלו קיטי", המחזמר בכיכובה שנמצא בסיבוב הופעות במדינה, ומתוכנן להגיע בשלוש השנים הבאות גם למלזיה, לסינגפור ולארצות הברית.

     

    בפרופיל הרשמי של הלו קיטי באתר של חברת סנריו מעודכן כי הדמות מתגוררת עם משפחתה בלונדון, ולא מצויין באיזו תדירות היא נוהגת לבקר ביפן.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים