שתף קטע נבחר

עלייה של 8.5% ברווח הנקי של סלקום

סלקום רשמה ברבעון השני של 2008 רווח נקי של 230 מיליון שקלים. מספר המנויים של החברה גדל ברבעון ב-27 אלף. הכנסות החברה גדלו ב-10% והסתכמו ב-1.6 מיליארד שקלים

החגיגה נמשכת: חברת הסלולר סלקום מדווחת היום על רווחי שיא והמשך שיפור במרבית הפרמטרים הכספיים והתפעוליים. בשורה התחתונה רושמת החברה רווח נקי של 230 מיליון שקל ברבעון השני של 2008, עלייה של 8.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. במקביל סלקום מודיעה כי תחלק לבעלי המניות שלה דיבידנד של 270 מיליון שקל.

 

למרות הריוויון בשוק הסלולר, מצליחה סלקום להמשיך ולהגדיל את היקף המכירות שלה. הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השני ב-1.6 מיליארד שקל, גידול של 9.9% לעומת הרבעון המקביל. הגידול במכירות נבע מגידול של 6.3% בהכנסות ממכירת זמן אוויר, ומצמיחה חדה בגובה של 35.6% בהכנסות משירותי תוכן, המהווים כ-11.3% מכלל הכנסות החברה.

 

במהלך השנה האחרונה רשמה סלקום גידול של 5.3% במספר מנוייה, וברבעון האחרון הוסיפה 27 אלף מנויים חדשים כך שמספר מנוייה צמח ל-3.117 מיליון.  608 אלף ממנויי החברה מנויים על מכשירי דור שלישי, וברבעון השני נוספו לחברה 85 אלף מנויי דור שלישי חדשים. ההכנסה הממוצעת מכול מנוי (ARPU), לעומת זאת, עלתה בשיעור נמוך של 0.7% ל-149 שקלים בחודש. מנגד, דקות השימוש (MOU) צמחו ב-2.6% לעומת הרבעון המקביל ל-354 דקות לחודש.

 

החברה רשמה גידול שנתי של 14.7% ברווח התפעולי בניכוי פחת (EBITDA) אשר הסתכם ברבעון השני בכ-617 מיליון שקל. רווח זה מהווה כ-38.6% מההכנסות, וזאת לעומת 37% ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בשיעור הרווחיות הגבוה ביותר שנרשם עד בשוק הסלולר הישראלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים