שתף קטע נבחר

הערך (החברתי) המוסף - כבר בפנים

המוצר הזוכה בתחרות העיצוב החברתי של קבוצת "שכולו טוב" ו-ynet הוא קערת fruitloop של המעצבת גלית פייגה - שתיוצר במפעל שיקומי בו עובדים נפגעי נפש. בקרוב על מדפי החנויות

מה הקשר בין מובייל מקסים וקערת פירות יפהפייה, עיצוב אקולוגי, מודעות חברתית - ומפעלים מוגנים המעסיקים נכי נפש? לפני כמה חודשים השקנו את תחרות "מעצבים יוצרים הזדמנות" בשיתוף עם קבוצת "שכולו טוב" המפעילה מסגרות ייצור בהן עובדים אנשים עם מוגבלות. שישה מוצרים עלו לשלב הסופי ואתם, הגולשים, הוזמנתם לבחור את המוצר המועדף עליכם: fruitloop  קערת פירות עשויה רצועות פורניר שעיצבה גלית פייגה, זכתה בתחרות ובקרוב תיוצר ותשווק בחנויות העיצוב סוהו. 

  


 

ובמקום הראשון: קערת הפירות fruitloop שעיצבה גלית פייגה

 

 

"אני מאמינה שעתיד העיצוב טמון בעיצוב אקולוגי בעל מודעות חברתית, ושמחה שקיבלתי ההזדמנות לעבוד עם קבוצת 'שכולו טוב'. נהדר בעיניי שגם בארץ יש הזדמנויות לייצור מוצרים אקולוגים באיכות גבוהה", אומרת פייגה.

 

"גלית המציאה מחדש מוצר שקיים כבר אלפי שנים, ושילבה ערכים שיקומיים בתהליך הייצור שלו", מוסיפים אנשי "שכולו טוב". "קערת הפירות ענתה על כל הדרישות שהצבנו למעצבים בתחרות: היא ידידותית לייצור, ומשלבת רמות

שונות של יכולות עשייה. בנוסף, מדובר במוצר אסתטי שעשוי מחומר ממוחזר שישי לו פוטנציאל שיווקי גבוה - ועל כך מעידות אלפי ההצבעות של הגולשים".

 

בקבוצה מבקשים לשבח שני מוצרים נוספים, סדרת כדים של תמר פליישר והמובייל נועה של רויטל שלומוביץ-גלר. "שניהם זכו הן לתגובות נלהבות של המשתקמים העובדים במפעלים, והן להצבעות רבות של הגולשים", מעידה זהר ירום, מנהלת השיווק של הקבוצה.

 

"חשוב להדגיש שמוצר שמיוצר במפעלים המוגנים ונמכר בחנויות מעלה את ערכו בעיני האנשים שמייצרים אותו", ירום מוסיפה. "המכירה גורמת לסיפוק מתוך הידיעה שלמוצר יש ערך עבור בעיני מי שקונה אותו. אנחנו מאמינים שלמוצר הזוכה, בדיוק כמו ליתר המוצרים שלנו, יש ערך שיקומי רב", היא מסכמת. "הוא מאפשר למשתקמים להמשיך לעבוד ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים הנפשיים בחייהם".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נועה / רויטל שלמוביץ-גלר
כדים / תמר פליישר
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים