שתף קטע נבחר

באג בדיוטי פרי: הזמין מסך - וקיבל DVD

לקוח שרכש מסך בחנות באג דיוטי פרי ומסר אותו לשמירה, קיבל כאשר שב לארץ DVD במקומו. רק לאחר שבוע נשלח המסך האמור אליו הביתה

א' וזוגתו יצאו לפני כשבועיים לנפוש בחו"ל. בדרך עצרו בחנות החדשה של באג בדיוטי פרי ורכשו מסך חדש למחשב ב-200 דולר. מאחר שמדובר בפריט גדול, השאירו אותו בני הזוג בארץ, בדוכן שירות שמירת הקניות של הדיוטי פרי אשר ממוקם בבית הנתיבות אחרי ביקורת הגבולות.

 

בשבוע שעבר חזרו בני הזוג לארץ לאחר חופשתם. א' ניגש לדוכן, ובידו הקבלה עליה מצויין שם המוצר ומספר הדגם, והגיש אותה לנציגת באג. לאחר מספר דקות היא שבה אליו ובידיה ארגז - ובו נגן DVD חדש, במקום המסך עליו שילם. הנציגה הסבירה לא' שהוא יכול לקחת את ה-DVD אם הוא רוצה, אולם הוא התעקש, הסביר לנציגה את הטעות, ואף הראה לה את הקבלה שברשותו, שם נכתב בפירוש שהוא שילם על מסך.

 

המסך שלא נשלח

לפני שהלך הביתה בידיים ריקות, קיבל א' מכתב בו מפורטת הטעות ומצויין כי "הלקוח מעוניין את המוצר שקנה לשלוח לו לביתו" (הטעות במקור). בבאג הבטיחו לא' ולאשתו, כי המסך שרכשו ישלח אליהם הביתה בתוך 72 שעות.

 

במשך השבוע האחרון פנו בני הזוג אל באג מספר פעמים וקיבלו תשובות שונות. פעם אחת נמסר להם כי המסך אינו מצוי במלאי, ובשיחה אחרת נמסר להם כי עליהם להגיע לסניף ולאסוף את המסך וכי הוא לא ישלח, על אף ההבטחה שניתנה להם בשדה התעופה.

 

לאחר פניית ynet בסוף השבוע, נשלח הבוקר המסך אל בני הזוג, והובטח להם כי הוא יגיע היום. מבאג נמסר בתגובה: "מיד עם היוודע הטעות, באג יצרו קשר עם הלקוחה, והיא תקבל את המסך לביתה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
איפה המסך? אילוסטרציה
צילום: שאול גולן
מומלצים