שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    נערת גומי
    עם תחתונים או בלי תחתונים, בריטני ספירס מעולם לא פסקה מלייצר פופ מעולה. זה גם מה שקורה ב"Circus", האלבום החדש שלה. עמית קוטלר הצטרף לקרקס


     

    מאז נקלעה בריטני ספירס למשבר בחייה הפרטיים, נדמה שכל הבלחה שפויה שלה, גם כזו שאינה קשורה לאלבום חדש (והרי בכל זאת, מדובר בזמרת), זוכה לכותרות נוסח "חוזרת לעצמה".

     

    כך היה כשניצבה בפני התקשורת מספר פעמים בשנה החולפת, כך היה כשהוציאה את אלבומה הקודם "בלקאאוט" וכך קורה בימים אלה עם השקתו בחו"ל של אלבומה החדש, "Circus". אז מבלי ליפול לאותן אמירות "אופס, היא עשתה זאת שוב" חלולות, ניתן להגדיר את החדש של בריטני במילה אחת - מתוקתק.


    עטיפת האלבום. לא אופס, לא בטעות

     

    לא אופס ולא בטעות אלא באופן מכוון מאוד, ספירס עבדה על "Circus" לצד שורה של לא פחות מ-16 מפיקים ויועצים שטרחו על הפרויקט המוצלח הזה במשך שנה שלמה, ביניהם שמות ענקיים כמו דאנג'ה ומקס מרטין ושמות טרנדיים כמו בני בלאנקו (שאחראי בין היתר על "I Kissed A Girl" של קייטי פרי) ו-Bloodshy & Avant שעבדו בשנים האחרונות עם מדונה וגם עם ספירס עצמה על "בלקאאוט" הקודם.

     

    התוצאה של ההתגייסות המרשימה וההשקעה האדירה היא אסופת להיטים שמאוד מזכירים את הימים של בריטני שהמעריצים יותר אוהבים להיזכר בהם, ימי ה"קרייזי" וה"I’m A Slave For You". במספרים אפשר לדבר כאן על בין חמישה לשישה סינגלים וסינגלים בפוטנציה, כמות מטורפת ביחס למתרחש כיום בתעשיית המוזיקה, בה על כל סינגל של אומן, יוצאים שלושה אלבומים.

     

    בין המוצלחים שברשימה ניתן למנות כמובן את "Womanizer" המוכר, אך לא פחות ממנו גם את "Unusual You", את שיר הנושא "Circus" ואת המוצלח מכולם, "Shattered Glass", מגה להיט שעוד יישמע ברחבות הריקודים על גרסאותיו ורמיקסיו. האלבום רובו מורכב משירים קצביים (החלטה נבונה מאוד עבורה) אך גם בפאוזות המלודיות והמתונות יותר שלה היא נשמעת נהדר, לייק דה גוד אולד דייז. לגמרי.

     

    מה את מתבכיינת?

    הקסם של "Circus" טמון במינון. עדיין יש כאן נגיעות אלקטרוניות, עדיין הוא לא חף מהשפעות אייטיז קשות, בריטני עדיין ואחרי הכל יודעת לשיר, אבל תחושת הליטוש הסופי והמקצועי חזקה מאי פעם.

     

    אבל חייבים גם לציין את שירי ה"נטפלים אליי", שכאן בכל הקשור למילים, בריטני מתחילה להישמע כמו דיסק שרוט.

    אם בעבר נחשפנו ל"Lucky" שעסק בילדה המסכנה שהכוכבוּת נפלה עליה, ל-"Everytime" בו היא סיפרה על סדר יומה הלא הגיוני ול-"Piece Of Me" מהאלבום הקודם שעסק בממדיה הפיזיים ובממדי ההצלחה שלה, הפעם מגיע "Kill The Lights" שמתיימר לתעד מוזיקלית יום צילומים שהיא לא ממש רוצה להיות חלק ממנו. ייבובי האמן המיוסר האלה מפיה של ספירס, אחרי עשר שנים במקצוע, נשמעים פחות אמינים מאי פעם.

     

    בהקשר הזה גם חבל שמישהו לא סיפר לה שאולי זו לא הבחירה הטובה ביותר להציג את עצמה על עטיפת האלבום כנערת קרקס שעומדת כל רגע לפרוץ בבכי ועושה "לא, לא, לא" עם הכתף. ראינו, שמענו, יודעים שממש קשה לך.

     

    ובכל זאת, אם עדיין יש מי שמתעקש להחיות את הכוכבת שבה, למרות שלפחות מקצועית היא מעולם לא הלכה לאיבוד באמת, "Circus" נשמע כהמשך ישיר של ימיה המפוארים בפסגות המצעדים העולמיים. שרק תמשיך בקרקס שלה בו היא מתפקדת כלוליינית הראשית ועושה את זה מצוין, ולעזאזל עם הבעל לשעבר או כל הסיפורים שסובבים את הדמות התקשורתית שלה. אחרי הכל, זאת עדיין אותה בריטני, ביץ'.

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    הטבות למנויים
    הטבות למנויים
    מומלצים