שתף קטע נבחר

שטראוס: קמפיין זהות תאגידית ב-5 מיליון שקל

מסע הפרסום עלה תחת הסיסמה: "מדהים מה אפשר ליצור מהדברים הפשוטים ביותר בחיים". את המהלך מובילים משרד שלמור-אבנון-עמיחי והיוצר חנוך פיבן

קבוצת שטראוס הודיעה היום (ג') על השקת קמפיין הזהות התאגידית החדשה שלה, בהשקעה של 5 מיליון שקל. מדובר בקמפיין הראשון למותג החברה. זאת, לאחר שבראשית 2007 הודיעה שטראוס על השקת לוגו חדש ופרידה מהשם עלית בלוגו שלה.

 

הקמפיין שהחל עם עלייתם של שלטי חוצות, עלה תחת הסיסמה: "מדהים מה אפשר ליצור מהדברים הפשוטים ביותר בחיים". את המהלך מובילים משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי והיוצר הבינלאומי חנוך פיבן.


מתוך הקמפיין

 

הקמפיין יעלה גם בסרטוני טלוויזיה, באינטרנט, בשילוט משאיות החברה ובנקודות המכירה.

 

סמנכ"ל השיווק הקונצרני של קבוצת שטראוס, אלאן לוס, ציין כי "הקמפיין משקף את הבחירה שלנו לבנות מערכות יחסים ולתקשר עם הצרכנים לא רק באמצעות המותגים והמוצרים השונים, כפי שתקשרנו עד היום, אלא גם באמצעות אחד הנכסים המשמעותיים שלנו - מותג החברה".

 

מנכ"ל שטראוס, גדי לסין, הוסיף שהקמפיין הינו נדבך נוסף לשורה של פעולות שעשתה החברה ב-2008 ומתוכננות לצאת לפועל ב-2009.

 

לפני שבועות ספורים השיקה החברה סדרת מוצרים ראשונה עם הלוגו החדש. בשטראוס מדגישים כי עד סוף 2009 יושלם מהלך החלפת האריזות על גבי כל מוצרי החברה בישראל.

 

סמנכ"ל תקשורת שיווקית ומנהלת מותג החברה, אירית שפייזמן, אמרה כי החל מעתה יופיע סגיר שטראוס על כל הפרסומות למותגי החברה. כמו כן, כחלק מהמהלך, יושק אתר חברה חדש בהשקעה כספית של מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים