שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הטיפ היומי: איזה מינרל משפר את הזיכרון?
    400 מיליגרם מגנזיום ביום יכולים לשחזר את הזיכרון ולחזקו. הכירו את המאכלים העשירים במגנזיום

    אל תשכחו לאכול אגוזים. זה יכול להציל את הזיכרון שלכם. מחקר שנערך בארצות הברית מצא שלמגנזיום, מינרל חיוני לתפקודים שונים של הגוף, יש גם חשיבות לבתהליכים המתרחשים במוח ומשפיעים על יכולת הלמידה והזיכרון.

     

    עד כה היה ידוע שחוסר במגנזיום יכול לגרום למיגרנה, אלרגיה, אסתמה, התכוצויות שרירים ואפילו למחלות לב, ושהוא עוזר בבניית העצמות ובאיזון חום הגוף. כעת, כאמור, מתברר שהוא קשור גם בזיכרון, ופרופ' עמוס קורצ'ין, מנהל המרכז לחקר מחלות נוירולוגיות במרכז הרפואי תל אביב, מסכים עם הממצא, שלפיו חסר במינרל זה עלול להחריף בעיות זיכרון. החוקרים אף הרחיקו לכת וקבעו שכמות מספקת של המינרל משפרת את היכולת הקוגנטיבית ותורמת לשחזור הזיכרון.

     

    אם כך, אל תשכחו לצרוך 400 מיליגרם מגנזיום ביום, שאותם תוכלו למצוא בירקות עליים, באגוזים, ביוגורט דל שומן, ברסק עגבניות, בשעועית ובדגנים מלאים. לעומת זאת, צריכה של קפה, סודה ואלכוהול פוגעת בספיגה שלו בגוף.
     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    אגוזי מלך. מקור מצוין למגנזיום
    צילום: חיים זיו
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים