שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    האיחוד האירופי: גולשים לא מודעים לפרטיות
    נציבות זכויות הצרכן באיחוד האירופי פנתה לחברות האינטרנט הגדולות וביקשה מהן להקשיח את הפרטיות אצלן, ולא - יצטרו להתמודד עם חקיקה שתכפה את זה עליהן

    נציבות האיחוד האירופי הזהירה אתמול  אתרי חיפוש ורשתות חברתיות כמו גוגל ופייסבוק, והודיעה להן כי הן צריכות להגן טוב יותר על המידע של הלקוחות שלהן, או לספוג חקיקה מחמירה יותר.

     

    לא כל הגולשים מודעים לכך שמידע שנאסף עליהם באתרי רשתות חברתיות ואתרי מסחר מאפשר לבנות עליהם פרופיל בשביל לפלח את הפירסום המתאים להם.

    "המצב הנוכחי הנודע לפרטיות, בניית פרופיל ומיקוד אינו משביע רצון", אומרת מגלנה קוניבה, נציבת זכויות הצרכן באיחוד האירופי, "זכויות של צרכנים בנוגע לשקיפות, שליטה וסיכון נרמסות וזה לא יכול להימשך", היא הוסיפה.

     

    קוניבה אמרה שהרשת הופכת למערב הפרוע (במשחק מילים על World Wide Web) והזהירה שהנציבות לא תחכה ותפעל בנידון.  עם זאת, היא לא מסרה תאריך יעד בו הנציבות מחכה לשיפורים, אבל מדובר, ככל הנראה כבר בשנה הבאה.

     

    על רקע הדברים יש לציין כי לאחרונה ארגון פרטיות אמריקני דרש לחקור את גוגל, בעקבות דליפת מסמכים פרטיים של גולשים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים