שתף קטע נבחר

סיאט איביזה - בקרוב הסטיישן חוזר

אחרי שמונה שנות היעדרות, מחזירה סיאט את גרסת הסטיישן של האיביזה. הפעם לא כקורדובה, אלא כאיביזה ST. שיווק באירופה - החל ב-2010

סיאט תציע איביזה סטיישן, מרכב חמש דלתות שימושי ופופולרי באירופה, שלצערנו אינו אהוב על הנהג המקומי. מכוניות הסטיישן מציעות נפח הטענה גדול משמעותית מגרסאות סדאן, בדרך כלל ללא תוספת משמעותית לאורך הכללי, מה שהופך אותן יעילות בהרבה. מנגד, הן נראות בדרך כלל פחות "מכובדות". ספק גם אם סטיישן חדשה היא מה שצריכה סיאט, שאמורה להיות הספורטיבית במשפחת פולקסווגן.

 

סיאט אינה מפרסמת פרטים כלשהם על הסטיישן החדשה, שתוצג במהלך השנה תחת השם ST (קיצור של סטיישן) - ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר. תחילת השיווק צפויה בראשית שנת 2010, ובשלב זה עדיין מוקדם לדעת אם היא תגיע לישראל, ואם כן - מתי. בעבר שווקה בישראל הקורדובה סטיישן - למעשה איביזה בשם שונה - אם כי היא לא זכתה להצלחה משמעותית.

איור של האיביזה סטיישן

 

האיביזה סטיישן תהיה גרסת מרכב שלישית לסופר-מיני, שהושקה אשתקד והגיעה לישראל לפני שבועות ספורים. ראשונה במבחר הייתה גרסת חמש הדלתות, שנחשפה לראשונה באפריל 2008 והוצגה בפני קהל חודשיים לאחר מכן במדריד. גרסת שלוש-דלתות שמכונה SC (ר"ת של ספורט-קופה) נחשפה מייד לאחר מכן.

 

שתי גרסאות ההאצ'בק משווקות בישראל מזה כחודש, והושקו יחדיו באירוע שכלל גם את חניכת אולם התצוגה החדש של סיאט בהרצליה. האיביזה החדשה מבוססת על פלטפורמה ומכלולים זהים לאלה של הדור השני לסקודה פאביה ושל פולקסווגן פולו החדשה, שהושקה בתערוכת ז'נבה בחודש שעבר ותגיע לישראל בסוף השנה.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סיאט איביזה
סיאט איביזה
צילום: רועי צוקרמן
מומלצים