שתף קטע נבחר
 

"להגדיל מכירות הקוסמטיקה ברשתות המזון"

יו"ר ניו-פארם, גיל אונגר: "אנשים נכנסים פעמיים בשבוע לרשת מזון. כל ביקור כזה - פוטנציאל להגדיל מכירות קוסמטיקה"

"אני מאשים את המפיצים, היבואנים, התעשיינים והקמעונאים בהחמצה הגדולה של ענף הקוסמטיקה ברשתות המזון". כך אמר יו"ר ניו-פארם, גיל אונגר, בהרצאה שנשא בכנס הבינלאומי השלישי של ענף התמרוקים.

 

אונגר קרא להחדיר ולהגדיל את המכירות של הקוסמטיקה ברשתות המזון. "אני ניהלתי את רבוע כחול ובאתי מתחום הקוסמטיקה, ואפי רוזנהויז מנהל את שופרסל ואף הוא בא מסופר-פארם, ושנינו נכשלנו בניסיון למכור קוסמטיקה ברשתות המזון", הודה אונגר.

 

"היתרון של רשתות המזון הוא בכך שנכנסים אליהן בכל שנה בממוצע 140 מיליון איש - לרבוע נכנסים 60 מיליון ולשופרסל עוד 80 מיליון. זה 140 מיליון הזדמנויות למכירה של מוצרי קוסמטיקה במכירה אימפולסיבית או אחרת. אנשים נכנסים פעמיים בכל שבוע לרשת מזון כדי לחדש את המזווה.

 

"כל ביקור כזה הוא פוטנציאל להגדיל מכירות של קוסמטיקה. אבל את הכישלון לא צריך להנציח, ואני קורא לא להרים ידיים. צריך לקחת סיכונים ולייצר ליין מוצרים של קוסמטיקה עממית שמתאים לרשתות המזון".

  

לדברי יו"ר ניו-פארם,

 רשתות המזון צריכות להקדיש את השטח והסטנדים, והיצרנים צריכים לייצר ליין מוצרים שמתאים לרשתות המזון. "צריך לנסות ולגבות את זה בשלב ראשון באמצעות דיילות ויועצות שיטמיעו את המהלך", אמר אונגר.

 

אונגר הוסיף שכדי להגדיל את מכירות הקוסמטיקה, יש לפתח מוצרים חדשים עם מסר אמיתי וחדשנות אמיתית, לפתח מוצרים שתומכים באיכות הסביבה ולנסות להבין את צרכי הלקוחה. "אם נשים לא ייקנו מוצרי קוסמטיקה במשך חודשיים-שלושה, התעשייה תתמוטט. יש או אין מיתון, התפקיד שלנו זה לעודד צריכה בכל הדרכים".

 

רוזנהויז סירב להגיב לדברים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: איציק בירן
לעודד צריכה בכל הדרכים. אונגר
צילום: איציק בירן
מומלצים