שתף קטע נבחר

סלקום: ספאם קטן וטוב?

חברת סלקום יוצאת היום (ג') במבצע הטבות ללקוחותיה, אך מתנה זאת בקבלת מסרים פרסומיים גורפת. תנאי זה אינו מובהר למי שנרשם ב-SMS - אלא בשילוט במקום המבצע. סלקום: כמו כל מועדון לקוחות

חברת סלקום יצאה בקמפיין גדול למבצע חדש ללקוחותיה שמקנה להם בתאריכים מסוימים רכישה של מוצרים במבצע 1+1 בחנויות נבחרות בקניוני עזריאלי וקניון חיפה. במהלך סוף השבוע הגיע מייל אדום למערכת שהתלונן על כך שבכדי להירשם למבצע של סלקום יש צורך להירשם דרך אתר האינטרנט של החברה, להכניס מייל אישי ולאשר לסלקום לשלוח פרסום שיווקי לתיבת המייל. לקוח שלא מאשר לסלקום לעשות זאת לא יכול ליהנות מהמבצע של 1+1.

 

מבדיקה שערכנו, אכן הרישום באמצעות האתר מותנה במתן אישור לסלקום לשלוח לכם הודעות דואר שיווקי לתיבת המייל שלכם. כמו כן ניתן להירשם באמצעות התקשרות למספר 515* (גם שם מופיעה ההתנייה) או במשלוח SMS למספר 5150. באפשרות האחרונה, החברה לא מעדכנת את הלקוח על שימוש במספר לצרכים שיווקיים (גם לא בתקנון). אנשי סלקום טוענים להגנתם שדרך זאת מפורסמת בשילוט בקניונים, ושם כן יש הדגשה לנושא ההצטרפות למועדון הלקוחות של החברה.

 

לטענת סלקום, הנתונים שמגיעים מהלקוחות מגיעים במטרה לעדכן את הלקוח במבצעים דומים שהחברה מתכוונת לעשות בקרוב, ונתונים אלה משמשים לצורך עדכון הלקוחות בהטבות דומות להבא. אך יש לציין, כי פרטים אלה (הגבלת שליחת המסרים הפרסומיים להטבות המועדון בלבד) אינם מופיעים בתקנון המבצע (PDF) .

 


 

תגובת סלקום

מסלקום נמסר בתגובה: "זו השנה הרביעית של פעילות משהו קטן וטוב שבה אנו מציעים לאורך כל השנה הטבות רבות ומבצעים ייחודיים ללקוחות סלקום. לקוחות המעוניינים ליהנות מהטבה זו ומהטבות נוספות בעתיד מתבקשים לאשר מראש קבלת מידע על פעילות ההטבות של סלקום, בדומה לכל מועדון לקוחות אחר ובכל מקרה לקוח שאינו מעוניין לקבל מסרים אלו, יכול לבטל את הסכמתו בכל עת".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים