שתף קטע נבחר

נאופרם קיבלה זיכיון לשווק מוצרי שול בישראל

מוצרי החברה מיועדים לטיפוח וטיפול בכף הרגל. בכוונת החברה להשקיע 3 מיליון שקל בהשקה מחודשת בארץ. עד כה היתה הסוכנות בידי חברת כמיפל

חברת נאופרם שבבעלות משפחת פורר קיבלה את הזכיון לשווק בישראל את מוצרי שול (Scholl) לטיפוח וטיפול בכף הרגל. בין השאר, נאופרם מייבאת ומשווקת את המזון לתינוקות סימילק, כדורים נגד כאב אדוויל וויטמינים צנטרום.

 

עד כה היתה הסוכנות בידי חברת כמיפל. בכוונת נאופארם להשקיע 3 מיליון שקל בהשקה מחודשת של שול. דוד פורר אמר ל"ידיעות אחרונות" כי בכוונת החברה להרחיב את מספר המוצרים שיימכרו, ובעיקר את נקודות המכירה. במסגרת זו השיקה נאופארם את קרם שול לטיפול בעור סדוק ויבש בכף הרגל.

 

לשול גם מוצרים לטיפול ביבלות ברגליים, ורפידות סילקון רב פעמיות המכילות ג'ל שקוף פטנטי להקלה בעת נעילת נעלי עקב, ומניעת הנזק הכרוך בכך לכף הרגל. במסגרת המאמצים להרחיב את פעילות החברה בישראל עלה לראשונה זה כמה שנים קמפיין בטלווזיה למוצרי החברה. סך כל ההשקעה בתקופה הקרובה במותג נאמדת ב-3 מיליון שקל.

 

מכירות שוק ה-footcare מגיעות ליותר ממיליארד אירו ברחבי אירופה. נאופרם מעריכה את פוטנציאל השוק בישראל ב-100 מיליון שקל בשנה.

 

למותג שול יותר מ-30 מוצרים בשוק הישראלי ויותר מ-120 מוצרים ברחבי העולם. על-פי מחקר של החברה, כ-50% מהנשים סובלות מכאבים בעת נעילת נעלי עקב.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כף רגל. אילוסטרציה
כף רגל. אילוסטרציה
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים