שתף קטע נבחר

מקאן אריקסון העולמית רכשה 40% מ-BTL

הרכישה תהפוך את BTL לנציגה הישראלית של Momentum International, רשת הסוכנויות לשיווק חווייתי של הקבוצה

מקאן אריקסון העולמית, קבוצת התקשורת הגדולה בעולם, רוכשת 40% מחברת BTL, עם אופציה להגדלת האחזקות עד 60% בשנים הקרובות. הרכישה תהפוך את BTL לנציגה הישראלית של Momentum International, רשת הסוכנויות לשיווק חווייתי של הקבוצה.

BTL , בבעלות מרב אורן ואייל נאור, היא החברה השלישית בגודלה בישראל לפעילות "מתחת לקו". החברה מתמחה בכל תחומי הפעילות השיווקית המשלימה, כולל פרויקטים לשיווק ישיר, פעילות קידום מכירות, תכנון ותפעול מבצעים ארציים, הפקת אירועים, תערוכות בארץ ובעולם, טיפול בחסויות ועוד. בין לקוחות החברה נמנים: Philip Morris, טמפו, אסם, ברק, IBM, בינת, נובל, סאן מיקרוסיסטמס ואחרים.

BTL פועלת מ-97', ובשנה שעברה התמזגה עם אייל נאור, שהתמחה בענף האירועים העסקיים והתערוכות, בעיקר עבור ענף ההיי-טק. בעקבות המיזוג הכפילה BTL בשנה האחרונה את היקפי פעילותה, ובחודשים האחרונים הקימה החברה מחלקות מתמחות חדשות.

מומנטום אינטרנשיונל היא אחת החברות המובילות בעולם בענף השיווק החווייתי. לרשת עשרות סניפים בעולם, ומחזור העסקים שלה לשנת 2000 עומד על יותר מ-1.1 מיליארד דולר. הרשת פיתחה ומיישמת כלי עבודה ומתודולוגיות ייחודיות לה, המעוגנות בתפיסת הExperimental Marketing- - שיווק חווייתי, במטרה "להחיות" מותגים ולהעביר מסרים דרך כל החושים.

הקמת רשת מומנטום העולמית היא חלק אינטגרלי מהמהלכים האסטרטגיים שמקיימת קבוצת מקאן אריקסון בשנים האחרונות. מהלכים אלו מיישמים את אסטרטגיית ה"קורידורס" (מסדרונות) של הקבוצה, המציעה ללקוחות מערך כולל של שירותים בכל תחומי האסטרטגיה, השיווק, התדמית והתקשורת.

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים