שתף קטע נבחר

אורנג' סיימו את ההרשמה למבצע הרמדאן

בעקבות הפרסום ב-ynet, לקוחות אורנג' רבים ניסו לקבל את ההטבה, וקיבלו תשובה: "לקוח יקר, מועד הרישום להטבה הסתיים. נשמח להציע לך הטבות אחרות בעתיד"

אורנג' סיימה את ההרשמה למבצע הרמדאן שלה בפתאומיות. ככל הנראה, בעקבות הפרסום ב-ynet, לקוחות רבים שאינם בהכרח מחוגגי הרמדאן, גילו שאם שולחים את המלה RAMADAN למספר 999 מקבלים אלפיים דקות חינם לשיחת לילה, למשך חודש, לא כולל שישי-שבת.

 

ההטבה היתה אמורה להינתן עד לסיום החג - ב-25 בספטמבר. אבל לקוחות אורנג' שביקשו להירשם למבצע הרמדאן של החברה היום, נחלו אכזבה בדמות הודעת טקסט שזוהי לשונה: "לקוח יקר, מועד הרישום להטבה הסתיים. נשמח להציע לך הטבות אחרות בעתיד". מי שנרשם להטבה מבעוד מועד, וקיבל הודעת אישור מאורנג', יקבל אותה כמובטח, ללא הבדל דת, גזע ומין.

 

בחברת הסלולר אמנם כיוונו את הפרסום על ההטבה לחוגגי הרמדאן בלבד, אבל בפרקטיקה, כל צרכן המנוי לאורנג' יכל לקבל את ההטבה. המבצע החל כבר בערב הרמדאן (21 באוגוסט), ובתקנון המבצע נאמר כי ההרשמה להטבה היא עד ה-6 לספטמבר. אולם לפי אותו תקנון, החברה רשאית לשנות את מועד סיום ההרשמה כרצונה. כלומר, לא מן הנמנע שעומסים על השירות או ביקוש יתר הם אלה שגרמו לחברה לקצר את משך ההרשמה. 

 

מחברת פרטנר נמסר בתגובה: "פרטנר מודה לעשרות אלפי לקוחותיה הנמנים על הקהל הערבי שבחרו להירשם וליהנות מן ההטבה שניתנה לרגל חודש הרמדאן. כמו שציינה פרטנר בפרסומיה, מספר המשתתפים בהטבה מוגבל.

פרטנר ממשיכה בשאר הצעותיה לרגל חג הרמאדן ומעניקה הטבות לכל קהליה בהתאם לצרכיהם ולדפוס שימושם".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
"מועד הרישום להטבה הסתיים"
צילום: גבי מנשה
מומלצים