שפ"מ: גידול של כ-18% בפרסום בקול ישראל ב-2000
שידורי פרסומת מאוחדים מכרה השנה 571 אלף תשדירים, בסך כולל של 292 מיליון שקל
שידורי פרסומת מאוחדים - שפ"מ זכיינית שידורי הפרסום בקול ישראל מדווחת כי במהלך 2000 היא מכרה 571,677 תשדירים בסכום כולל של 292 מיליון שקל - גידול של 17.6% לעומת אשתקד ( 248 מיליון שקל).
מנכ"ל החברה, אברהם פרחי מציין, כי למרות האירועים הביטחוניים נרשם ברבעון האחרון של השנה, גידול של 16% במספר התשדירים (150,172 ) לעומת התקופה המקבילה אשתקד (129,564 ).
לדברי פרחי, בשונה מהמצב שאפיין את שוק הפרסומות במהלך השנה האחרונה, הרי שברשתות הרדיו של קול ישראל הבעיה הייתה היעדר זמן אוויר. "למרות הפיתוי למקסם רווחים ולמכור כמה שיותר, בקול ישראל מקפידים לשמור על איכות המוצר הרדיופוני ולא לחרוג ממכסת 9-7 דקות פרסום בכל
פרחי ציין כי נרשמה עלייה של למעלה מ-25% בהיקף החוזים השנתיים שכבר נחתמו עם חברות שביקשו להבטיח זמן אוויר ב-2001. בין החברות שכבר חתמו חוזים שנתיים מסר פרחי, בולט מספרן של חברות המזון - קטגוריה שמגבירה לדבריו באחרונה את מספר תשדירי הפרסום ברדיו.
עוד נמסר כי במהלך 2000 חל גידול במכירות הפרסום המגזרי - 68% גידול מכירות רשת רק"ע - קול ישראל ברוסית ו- 25% עלייה במכירות רשת ד' - קול ישראל בערבית.
"דווקא כאן כן ראינו את אותות האירועים של החודשים האחרונים" בשפ"מ מציינים כי גם ב- 88 F.M. נרשם השנה גידול של 65% בהכנסות כתוצאה של גידול הרייטינג מ-4.3% ל-6.3%