שתף קטע נבחר

זוגלובק: פסטרמה חדשה, מחיר חדש

החברה ממתגת מחדש את מוצרי הפסטרמות והסלמי הארוזים שלה ומחלקת אותם לקטגוריות בייסיק ופרימיום. מחיר מוצרי הבייסיק ירד, אבל מחיר מוצרי הפרימיום יעלה ומשקל אריזות הפסטרמה יקטן מ-400 ל-330-300 גרם

זוגלובק ממתגת מחדש את מוצרי הפסטרמה והנקניקים הארוזים שלה במטרה ליצור בידול בין מוצרי פסטרמה, סלמי ובקר איכותיים יותר ופחות. המיתוג החדש מתבטא גם בלוגו מחודש, באריזה חדשה ובהוספת טעמים חדשים אבל בעיקר ביצירת בידול בין מה שבזוגלובק מכנים: "מוצרי בייסיק" ל"מוצרי פרימיום". לפי זוגלובק, מוצרי הפרימיום הם פסטרמות מנתח מלא, ללא תוספת סוגי בשר אחרים וללא תוספת שומן, ומוצרי בקר.  

 

בזוגלובק יבדלו בין המוצרים שהחברה מגדירה מחדש כבייסיק לבין המוצרים שהיא מגדירה כעת כפרימיום, על ידי חותמת מוזהבת שתתווסף למוצרי הפרימיום ועליה כתוב: "באיכות מובחרת" או "מנתח שלם". אריזת מוצרי הפרימיום תהיה גדולה יותר מאריזת מוצרי הבייסיק, ולטענת זוגלובק גם נוחה יותר.

 

אולם מעתה, המוצרים הוותיקים והחדשים שימותגו כמוצרי "פרימיום" יתייקרו, והמוצרים החדשים והוותיקים שימותגו כ"בייסיק" יעלו פחות, אם כי לא פחות מהמתחרים.

 

פסטרמה בדבש תעלה לכם יותר

עד כה, מוצרי זוגלובק היו יקרים ב-10% יותר לקילוגרם ממוצרי החברות המתחרות (הכשרות): טירת צבי, עוף טוב ויחיעם. 

מעכשיו, המחיר לקילוגרם של המוצרים שימתוגו מחדש כ"בייסיק" יהיה זהה למחירים של המתחרים. 


המוצרים שזוגלובק החלה למתג כ"בייסיק" הם, בין היתר: סלמי פפרוני, סלמי ים תיכוני, ושני מוצרים חדשים: פסטרמה חרמון בדבש ופסטרמה חרמון צלויה על לבנים. כל המוצרים הללו ימותגו כבייסיק משום שהפסטרמות אינן עשויות מנתח שלם והסלמי אינו עשוי רק מבשר בקר.

 

לעומת זאת, מחיר המוצרים שכעת ימותגו כ"פרימיום" יעלה, ויהיה גבוה ב-15% יותר ממחיר המוצרים הדומים של המתחרים. כלומר, המוצרים הוותיקים הבאים, שמותגו מחדש "כפרימיום" יעלו לכם יותר: פסטרמה מעושנת בפפריקה, פסטרמה עוף חזה מעושן, פסטרמה צ'ילי מתוק, פסטרמה בדבש טהור, פסטרמה ברביקיו, פסטרמה רומנית, סלמי מעושן איטלקי וחזה בקר מעושן. למוצרי הפרימיום יתווסף מוצר ארוז חדש: כתף בקר. בזוגלובק מעריכים שצרכנים ישלמו יותר עבור מוצר מנתח שלם שנחשב איכותי יותר.

 

אריזות הפסטרמה קטנו

אם המחיר החדש יראה לכם דומה למחיר העבר - הסיבה נעוצה באריזה. אריזות הסלמי נותרו במשקלן הוותיק, אולם אריזות הפסטרמות ואריזת חזה הבקר קטנו ב-17%: למשל פסטרמה עוף מעושן ופסטרמה מעושנת בפפריקה, שבעבר נמכרו באריזות של 400 גרם, ימכרו מעתה באריזות של 330 גרם, וכאמור מחירה לק"ג יעלה.

 

פסטרמה רומנית שנמכרה בעבר באריזה במשקל של 400 גרם תימכר מעתה באריזה במשקל של 300 גרם וכאמור, מחירה לק"ג יעלה.

 

מחיר אריזות ה-120 גרם לא ישתנה. לפסטרמה בדבש, סלמי מעושן איטלקי וחזה עוף מעושן תתווסף גם אריזת 120 גרם של פסטרמה צלויה על גחלים.

  

לפי נתוני סטורנקס, זוגלובק מחזיקה ב-42.2% מקטגוריית פסטרמה ונקניק. אחריה בקטגוריה נמצת טירת צבי עם 26.7%. זוגלובק מובילה בקטגוריות הנקניקיות, נקניק יבש ומוצרי המעדניה, אולם מדשדשת מאחור בקטגוריית הארוזים: שם היא מחזיקה בנתח שוק של 28.5% לעומת 32.6% של טירת צבי.

 

המטרה העיקרית של המהלך השיווקי היא לחזק את הקטגוריה שזוגלובק חלשה בה, ולהבליט את היתרון שלה בשיווק מוצרים מנתח שלם. עם זאת, המיתוג ל"פרימיום" ו"בייסיק" יורחב במהלך שלושת החודשים הבאים גם לנקניקים יבשים, נקניקיות ומוצרי בשר קפואים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: סי די בנק
פסטרמות ונקניקים
צילום: סי די בנק
הלוגו החדש. זוגלובק
צילום הדמיות: ברוך נאה
מומלצים