שתף קטע נבחר

אוהבות את הקלאסי, שוברות את הקלאסי

האחיות שאחראיות למותג רוס אובטה יצרו קולקציה מתוחכמת שמשלבת ניגודים רבים וחדים וקוראת ללקוחה לשלב בחוכמה פריטים קלאסיים בלי לקחת אותם ברצינות יתרה

קולקציית החורף של האחיות עינב והדס צוקר למותג רוס אובטה גדולה יותר מקודמותיה, ומעלה את השאלה אם הדרישה לייצר קולקציות גדולות יותר, שימלאו את החנות בכל אחד מימי השנה, באה לידי ביטוי בשינוי הלך הרוח העיצובי או בהתגמשות ביחס לבדים האיכותיים, שמייקרים את המוצר. נכון לעכשיו, התשובה שלילית.

 

בתוך קולקציה ששואבת השראה מסרטי פילם נואר בטוויסט עכשווי קורצים הניגודים מכל פינה, ולא במקרה. האישה של רוס אובטה מצליחה לשלב ניגודים נשיים וגבריים בתוך בגד אחד, בין אם בשילוב של צלליות רכות עם רוכסנים חשופים או בשילוב של אלמנטים קלאסיים אך מוגזמים, כדוגמת מוטיב הצמות שמלווה את הסריגים בקולקציה. אותה אישה יכולה גם לשדר נשיות שנושקת לילדותיות,עם מעיל שמזכיר את הטוויד הכבד של שאנל אך מתרכך בעזרת כפתורי לבבות, או בעזרת הגרסה של האחיות לז'קט ג'ינס, שמתרחק מהדימוי הנערי שלו באמצעות שרוולי שלושת רבעי וגזרה בובתית משהו.

 

אפשר לפרק כך את הקולקציה לזוגות זוגות של ניגודים, ולמצוא רבים כאלה ממינים שונים. ביניהם שוכן עדיין ניגוד בסיסי שמלווה את העיצוב של האחיות צוקר, והוא האהבה לקלאסי, לצד הצורך הקבוע לערער עליו. בעונה הנוכחית בולטים מוטיבים ששומרים על משב הרוח עכשווי ולא נשבים לחלוטין במניירות של העבר, למשל בשימוש ברוכסנים החשופים או בכפתורים בולטים. גם השימוש בגזרת אוברסייזד והשילוב של תיקתקים בקרדיגן עם עבודת קרושה מבהירים שאל לה לשמלה השחורה הקטנה של האחיות צוקר להיות פשוט שמלה שחורה קטנה.

 

ברוס אובטה מצליחים כאן לכוון לקהל רחב יחסית. הלקוחות המבוגרות והאמידות של המותג יכולות ליהנות מהבדים ומהגזרות בלי להרגיש כאילו השתחלו לתוך

הבגדים של הילדות, ואילו לקוחות צעירות יותר יכולות ליצור שילובים שיבליטו את המוטיבים שהוצאו ממקומם הטבעי. כך למשל שמלת משי וקטיפה בצבע ירוק בקבוק שנופלת על הגוף יכולה לתת גוון אחר לערב עבור לקוחה מבוגרת, אך בשילוב עם גרבונים נכונים תשרת לקוחה צעירה וחובבת סטייל בשעות היום. אבל שימו לב: חלק ניכר מהאחריות נתון כאן בידי הלקוחה, שאם לא תשכיל ליצור שילוב נכון, עלולה ליצור מראה מבוגר מדי, כזה שיבלע לתוכו את הרוח שעומדת מאחורי הפריטים.

 

הקטלוג, שצולם בטירה בעלת תפאורה כבדה ומסורתית באנטוורפן, מבהיר את טווח האפשרויות של הפריטים, שאינם צועקים מתוך עצמם "פאשן" במובן הברור והמשעמם של המונח. צילומים כהים, שביניהם גם קולאז'ים לא מלוטשים לכאורה, מעבירים את הרוח הגבית שמלווה את הקולקציה. זו מצליחה בו זמנית להישען על מסורת של חייטות ואופנה אך גם למקם את אותה מסורת ברקע האחורי ולהתבלט מעליה.

 

בתוך מכלול הפריטים, החל מקטגוריית הבייסיק ועד לפריטים המטופלים ביותר,

 ניכרת האהבה של האחיות צוקר לאופנה. יש לקוות שהפתיחה המתוכננת של שלוש חנויות נוספות בשנה הקרובה לא תפגע באמירה הייחודית של רוס אובטה בנוף המקומי. כרגע מצליח המותג לבצע עיבוד עדין של המגמות הנוכחיות ובחירה מדוקדקת שלהם. לכן גם דורשים הפריטים של רוס אובטה מבט נוסף, שכן רבים מהם אינם מושכים את העין בחדות ואינם מתחנפים לקהל. עם ההתרחבות העתידית צריך להחזיק אצבעות לכך שאף אחד בחברה לא יתפתה למשוך עוד לקוחות בתמורה לכל מחיר עיצובי.

 

מחירים: חולצות 699-199 שקל; שמלות 999-299 שקל; מכנסיים 599-499 שקל; סריגים 649-399 שקל; ז'קטים 899-449 שקל.

רוס אובטה, דיזנגוף 155 תל אביב; אוסישקין 75 רמת השרון.


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סרטי פילם נואר בטוויסט עכשווי. מתוך קטלוג החברה
לאשה בפייסבוק
מומלצים