שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    "הצרכנים רוצים לבחור את ערוצי הטלוויזיה"
    כך עולה מסקר של המועצה לצרכנות. 70% מהנשאלים בעד רכישת ערוצים בודדים, אבל לחברות אין מה לדאוג: 62% מהנשאלים אמרו שירכשו ערוצים נוסף על ערוצי הבסיס

    רוב הצרכנים מעדיפים לבחור בעצמם את ערוצי הטלוויזיה שלהם, ולא לקבל חבילה של ערוצים שבחלקם אינם מעוניינים, כך עולה מסקר צרכנים שהזמינה המועצה לצרכנות לקראת הדיון היום (ב') בועדת הכלכלה בתיקוני חקיקה בשידורי טלוויזיה.

     

    מהסקר, שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה בנובמבר האחרון, עולה כי צרכנים מעוניינים שתהיה להם יכולת בחירה במספר ובסוג הערוצים בהם הם מעוניינים לצפות.

     

     

    כ-80% מהמשתתפים בסקר סבורים שהמחיר שהם משלמים כיום עבור החבילה אינו הוגן משום שחבילות הבסיס מורכבות ממספר רב מדי של ערוצים.  לפי הסקר, צרכנים צופים בממוצע ב-10 ערוצים בלבד ולכן הציבור מעדיף לרכוש רק את אותם ערוצים בהם הוא מעוניין לצפות.

     

    עקב כך, מהסקר עולה כי 70% מהציבור תומך ברפורמה בשוק השידורים אשר תאפשר רכישת ערוצים בודדים. מצב זה ימנע גם סבסוד צולב -מי שלא צופה בערוצים מסוימים במסגרת החבילה משלם על הערוצים שצרכנים אחרים בוחרים לעשות בהם שימוש. 

     

    אפשר להסיק מתוצאות הסקר שהצעת החוק אינה מהווה איום קיומי עבור חברות הכבלים והלווין, וכי ה-DTT אינו מהווה תחליף לשירותי חברות אלו, שכן 62% מצופי הכבלים והלווין מתכוונים להוסיף בנוסף לחבילת הבסיס, מספר ערוצים בתשלום. ורק 25% אחוז מצרכני הכבלים/לווין מתכוונים לרכוש רק את החבילה הצרה.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    70% תומכים ברכישת ערוצים בודדים
    צילום: index open
    מומלצים