שתף קטע נבחר

מוּלר משיקים גבינה לבנה

מותג מוּלר (Müller) מתרחב לקטגוריה חדשה ומשיק גבינה לבנה עם 5 ו-9 אחוזי שומן, שתיוצר בישראל ותשווק על-ידי טרה. הגבינה תתחרה בגבינות הלבנות של תנובה ושטראוס

האם אתם מוכנים לגבינה לבנה חדשה? לשוק הגבינות הישראלי מצטרפת גבינה לבנה של מחלבת מוּלר (Müller). כמו שאר מוצרי מולר, הגבינה של המותג הגרמני, שהושק בישראל לפני כשנתיים, תשווק בישראל על-ידי טרה.

 

הגבינה תיקרא Müller White cheese - גבינה לבנה בטעם טבעי על בסיס יוגורט, תגיע ב-5 וב-9 אחוזי שומן ותימכר בגביעים של 250 גרם. מחלבת טרה כבר שיווקה בעבר גבינות יוגורט עם 3 אחוזי שומן. גם מחלבות תנובה ושטראוס שיווקו גבינות וקוטג' עם יוגורט.

 

במולר מצהירים שבגבינה ערכים גבוהים של סידן, ויטמין D, תוספת של סיבים תזונתיים וערכי נתרן נמוכים, ומחירה יהיה כ-7 שקלים.

 

מחזור שוק הגבינות הישראלי כולו, נאמד בכ-530 מיליון שקל והשחקניות העיקריות בתחום הגבינה הלבנה הן תנובה שטראוס וטרה. במולר מצהירים כי יותר משהם מקווים לנגוס בנתח השוק של המתחרות, מטרתם היא להרחיב ולעורר את שוק הגבינות.

 

ואכן, נראה ששוק הגבינות עם היוגורט אכן מתעורר מחדש - בתנובה ישיקו ביום רביעי הקרוב שני מוצרים חדשים: "קוטג' עם יוגורט" 5% שומן ו"גבינה עם יוגורט" 5% שומן, בגביעים של 200 גרם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
האם תנגוס בתנובה? מולר
צילום: יוסי סליס
מומלצים