שתף קטע נבחר

פסח אצל רמי לוי: מבצעים מיום א' הקרוב

רשת "שיווק השקמה" תציע בימים א' וב' 2 ק"ג בשר קפוא ב-1 שקל לק"ג. הרכישה תוגבל ל-2 ק"ג לאדם, אך לא תותנה ברכישה בסכום מסויים. לוי מבטיח: "נאפשר את המוצרים הבסיסיים שעולים על שולחן החג במחיר שכל אחד יכול"

חג הפסח הולך ומתקרב וברשת "שיווק השקמה" של רמי לוי יתחילו במבצעים לקראת החג ביום א' הקרוב: במבצע שיימשך יומיים אפשר יהיה לקנות עד שני ק"ג בשר קפוא ב-1 שקל לק"ג. מדובר בבשר קפוא במספרי נתחים 3,8 ו-10, המיועדים לבישול.

 

 

לדברי לוי, הרכישה תהיה מוגבלת לשני ק"ג לאדם, אך ללא התנייה של רכישת סל קניות בסכום מסויים. המבצע יימשך כאמור בימים א' וב', לאחר מכן יוחלף המבצע במבצע על חבילת מצות ובהמשך - על מיץ ענבים. "אנחנו נאפשר את המוצרים הבסיסיים שעולים על שולחן החג במחיר שכל אחד יכול", הבטיח.

 

יריית הפתיחה של הקניות לחג החלה למעשה לפני שבוע, כאשר רשת מגה בול יצאה בפרסום אגרסיבי בתשדירי הטלוויזיה בו משווה אברי גלעד משווה בין סלי קניות של שתי נשים שקנו רשימת מצרכים זהה, אך האחת בשופרסל דיל והשניה במגה בול. על פי התשדיר, הסל במגה בול היה זול יותר.

 

שופרסל הזדרזה להגיב ויצאה בתשדיר משלה בו נטען כי לפי בדיקה שנערכה, הסל שלה כמובן זול יותר משל המתחרה. עם זאת יש לציין כי על פי אותו סקר ששופרסל הסתמכה עליו, רמי לוי זול משמעותית משתי הרשתות הגדולות.

 

לוי היה הראשון שלהציע מבצעים של קילו בשקל, כאשר מכר עופות טריים ב-0.99 אגורות לק"ג. היום נחשבת הרשת שבבעלותו לאחת הרשתות הזולות ביותר בארץ.

 

רשת "שיווק שקמה" עברה כבר את המכירות של 1 מיליארד שקל והיא מוכרת פי 3 למ"ר, זאת בהשוואה למתחרותיה הריבוע הכחול ושופרסל. גם בשנת 2009, שהיתה שנה של משבר, הראו הדו"חות הכספיים של לוי על גידול דרמטי, מה שמלמד כי בעיני הציבור לפחות הוא נתפס כרשת הזולה ביותר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
רשת שיווק השקמה
צילום: דן בלילטי
מומלצים