שתף קטע נבחר

שופרסל: המחיר בקופה גבוה מזה שעל המוצר

לקוחה של שופרסל ביג בפ"ת גילתה הפתעה לא צפויה בחשבונית: מוצרים שהמחיר שלהם עלה בקופה, למרות שהתנוססה עליהם מדבקה עם מחיר אחר. בשופרסל השיבו לה את הכסף. "מדובר בכמה שקלים אבל מעכשיו אהיה זהירה יותר". שופרסל: "אכן היתה טעות בחיוב"

זוכרים את הפרסומת המשווה בין חשבוניות של רשתות שיווק? ובכן לפעמים, החשבוניות טומנות בחובן יותר מאשר הנחות. דבורה, שקנתה מוצרים בשופרסל ביג ביכין סנטר בפתח תקווה, בדקה את חשבונית הקנייה שלה ומצאה: חלק מהמחירים שהיו נקובים על גבי המוצרים, השתנו לרעתה בקופה.

 

 

"על רצועות שעווה לקחו לי 37.99 שקל, כשהמוצר עולה 34.49 שקל", היא מספרת. "על ירקות מעורבים בכבישה ביתית של שופרסל גבו 22.99 שקל למרות שעל המוצר רשום: 22.29. ניגשתי לקופה ולמרות פרצופים של הקופאית, קיבלתי זיכוי.

 

"לדעתי יש לפרסם את הדבר לטובת הלקוחות שלא טורחים לבדוק את החשבונית. נכון שמדובר בכמה שקלים אבל מעכשיו אהיה זהירה יותר".

 

ואכן, בשופרסל השיבו לדבורה את כספה. דבורה אף טענה בטעות שגבו ממנה מחיר יתר על שלישיית סנובון, וברשת השיבו לה גם את הסכום הזה, ככל הנראה בגלל חוסר תשומת לב. אבל מדוע היה עליה לבלוש אחר חשבוניתה ולשלוף את המחשבון כך? מדוע המחיר על המוצר לא היה זהה לזה שבקופה? וכמה מרוויחה הרשת מטעויות כאלה? 

 

משופרסל נמסר בתגובה: "שופרסל מודה על הפנייה בנושא. מבדיקה שנערכה בסניף עולה כי בנוגע לפריט אחד לא היתה כל טעות בחיוב.

 

"בנוגע לשני הפריטים האחרים, אכן היתה טעות בחיוב, אולם מיד עם גילוי התקלה, זוכתה הלקוחה בסכום העולה על ערך החיוב השגוי. שופרסל מתנצלת על התקלה, אשר נגרמה בתום לב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הקבלה. שופרסל ביג
המחירים על המוצרים
מומלצים