שתף קטע נבחר

עוד יותר חזקה: אודי R8 בגרסת GT

יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית מציעה את מכונית הספורט שלה, גם בגרסה חזקה וקלה. אודי מתכוונת לייצר רק 333 יחידות מהן, כך שכל הקודם זוכה

גרסת GT לאודי R8, חזקה וקלה ומהירה יותר. לאחר שקיבלה את מנוע ה-V10 מלמבורגיני גייארדו, זוכה מכונית הספורט של אודי בשדרוג המנוע, בדיוק כמו האחות מאיטליה. אבל לא רק. גרסת ה-GT החדשה תהיה קלה ב-100 ק"ג משמעותיים, ותעמיד את מחט מד המשקל על כטון וחצי בלבד - עדיין כ-100 ק"ג יותר מהלמבורגיני המקבילה, השייכת כמובן אף היא לקונצרן פולקסווגן. מנוע ה-V10 יזכה כאמור בשדרוג לו זכה בלמבורגיני, וייצר מעתה 552 כ"ס. תיבת שישה הילוכים רובוטית תזניק את האודי הנמרצת ל-100 קמ"ש תוך 3.6 שניות, או ל-200 תוך 10.8 שניות, בדרך למהירות מרבית של 320 קמ"ש.

 

 


 

אגב, אם תהיתם כיצד הגיעו באודי להפחתה כה ניכרת במשקל, הנה הפירוט: השמשה הקדמית - כתשעה ק"ג. כנף אחורית - 1.2 ק"ג. מכסה תא מטען קדמי - 2.6 ק"ג. פגוש אחורי (בעזרת שימוש בסיבי פחם) - 5.2 ק"ג. סוללה קלה יותר - 9.4 ק"ג. ושימו לב, מושבים חדשים: 31.5 ק"ג. אגב, על הפריט תורם המשקל הכבד ביותר, ההנעה הכפולה, הם לא וויתרו.

 


 

333 יחידות בלבד ייוצרו מאודי R8 GT החדשה. כל אחת מהן עם מספר סידורי שיוטבע על בורר הילוכים. אם תשלמו עוד קצת, תקבלו גם לוחית עם שמכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים