שתף קטע נבחר

כיצד תרשים לקוחות? עם עיצוב מהוקצע וכיבוד

בעל עסק - מעוניין להתרחב ולגדול? כדאי שתברר מה ירשים את הלקוחות והשותפים העסקיים בכניסתם למשרדיך. מסקר גיאוקרטוגרפיה עולה ש-27% יתרשמו מעיצוב מוצלח, 20% ממה שתגיש לנישנוש, ו-17% יתמוגגו מתמונות ילדיך

בעל עסק - מעוניין להתרחב ולגדול? כדאי שתברר מה ירשים את הלקוחות הפוטנציאליים והשותפים העסקיים בכניסתם למשרדי החברה. 27% מהציבור יתרשמו במיוחד מריהוט מעוצב בבואם לחתימת הסכם, סגירת עסקה וכיוב' - כך עולה מסקר שערך מכון "גיאוקרטוגרפיה" שהוזמן על ידי חברת פיטרו העוסקת בעיצוב סביבת העבודה.

 

 

כיאה לישראלים, הדבר השני בדירוג שישפיע לטובה על העסק שלך הוא אם תגיש להם כיבוד כיד המלך- 20% מהנשאלים  ציינו קפה וכיבוד כדבר שירשים אותם ביותר.

גם להיותך איש משפחה יש משמעות רבה, ככל הנראה כמדד ליציבות ולאמינות, כ-17% ציינו כי יתרשמו מתמונות של ילדים ובני משפחה על שולחנות המנהלים.

 

אוכל ואסתטיקה

כמו כן, בחלוקה לפי מגדר, מתברר שהדרך אל כיסו של לקוח גבר עוברת דרך הקיבה  (21% גברים לעומת 13% נשים) בעוד שארנקה של הלקוחה ייפתח כשהיא תהנה מהעיצוב והאווירה (33% נשים לעומת 19% גברים). שיעורים נמוכים יחסית ציינו כי יתרשמו מאוסף פרטי המוצג במשרד או ממערכת שיחות וידאו המאפשרת קיום פגישות מרחוק עם לקוחות בחו"ל.

 

הסקר נערך בקרב 500 משיבים, גברים ונשים, בטלפון, בחודש אפריל. הממצאים מהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ החיים הטובים
הדרך לארנק הלקוח עוברת בקיבה
צילום: ערוץ החיים הטובים
שים תמונות של המשפחה
צילום: Index Open
מומלצים