שתף קטע נבחר

בגלל חרם פייסבוק: פיאג'ו הורידו קמפיין סקסיסטי

קבוצת לחץ בפייסבוק הצליחה לגרום לשינוי בקמפיין פרסומי. יבואנית משאיות פיאג'ו הסירה קמפיין שבמרכזו עמד המשפט: "הלוואי שאשתי הייתה גדולה בביצועים וקטנה בהוצאות" ותעלה קמפיין אחר במקומו

הקמפיין למשאיות פיאג'ו, שכלל את המשפט: "הלוואי שאשתי הייתה גדולה בביצועים וקטנה בהוצאות", יוסר בעקבות מחאה של קבוצת פייסבוק המונה כ-192 חברים.

 

 

חברי הקבוצה, "מחרימים את פיאג'ו - מכבדים את הנשים", קראו להחרים את המותג, משום שהפרסומת "פוגעת ומעליבה". יבואנית פיאג'ו, אלון מוטורס, ומשרד הפרסום אשל- שיבר, החליטו להקשיב לרחשי ליבם של המוחים.

 

מסע הפרסום בא לקדם את מכירותיה של סדרת משאיות מסחריות עירוניות חדשה, מיזם משותף של דייהטסו יפן, וחברת פיאג'ו האיטלקית. הקמפיין, במסגרתו השוקו הדגמים החדשים, עלה בשבוע שעבר בעיתונות המודפסת, ועתיד היה לעלות בהמשך בשלטי חוצות. בשבוע הקרוב יעלה קמפיין חדש, עליו עובד משרד הפרסום של החברה בימים אלו.

 

לדברי אסי לוי, מבעלי משרד הפרסום אשל שיבר, "הקונספט הפרסומי נבנה על דרך ההומור מתוך מטרה להדגיש את ערכי המותג ואת יתרונות הרכב, ללא שום כוונה למסרים פוגעניים ופרובוקטיביים. תמוה בעיננו ניסיונם של אלו שניסו להתפרסם על גב הקמפיין. מתוך רצון להעברת המסר מבלי לפגוע ברגשותיהן של שדולות הנשים, החלטנו לשנות את אופיו של הקמפיין וליצור קונספט חדש שיעלה בקרוב".


פורסם לראשונה 22/11/2010 17:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הפרסומת שירדה על נשים ירדה מהעיתונים. פיאג'ו
מומלצים