שתף קטע נבחר

פלאפון מעלה תעריפים ב-30%-10%

ב-1 בינואר יתייקרו שירותי החברה בשיעורים משתנים למאות אלפי לקוחות. פלאפון: "הודעה על כך נשלחה מבעוד מועד"

תחרות? לא אצלנו. לקראת הרפורמה בדמי הקישוריות: פלאפון מעלה תעריפים למאות אלפי לקוחות. לקוחות פרטיים שסיימו את תקופת ההתחייבות, ומנויים לחברה במסגרת חבילות, קיבלו הודעה על התייקרות של 30%-10% בשירותי פלאפון, תלוי בסוג השירות, החל מינואר 2011.

 

ההתייקרות חלה גם לגבי לקוחות עסקיים. שירותים מסוימים יתייקרו גם ללקוחות שמצויים בהתחייבות, כל עוד אינם נכללים בחבילות במסגרת ההתחייבות.

 

 

ההתייקרות תחול בשיעורים שונים על תעריף בסיס, דמי שירות קבועים, תעריף לדקה, והודעות SMS. בשירות הלקוחות של פלאפון אמרו ל-ynet: "עליית התעריפים משתנה לפי סוג החבילה, למשל, אם חבילה של 100 דקות עלתה 50 שקל, מינואר היא תעלה 55 שקל".

 

חברת פלאפון לא תעלה תעריפים ללקוחות פרטיים שמצויים בהתחייבות, משום שמשרד התקשורת אסר על חברות הסלולר להעלות תעריפים לפני תום תקופת ההתחייבות, כשמדובר בלקוחות פרטיים בלבד. החברה כן תעלה את התעריפים ללקוחות עסקיים.

 

פלאפון הודיעה כבר בנובמבר כי היא מתכוונת להעלות תעריפים בצורה מוגבלת. סלקום הודיעה עוד לפניה כי תעלה את תעריפי השירות ללקוחות שאינם בהתחייבות, החל מדצמבר בשיעורים של בין 4% ל-7% עד 30% ללקוחות עסקיים. גם חברת פרטנר נקטה צעד דומה: באוקטובר העלתה תעריפים באופן חלקי.

 

פלאפון מסרו בתגובה: "פלאפון צפויה להעלות תעריפים לחלק מהלקוחות החל מינואר הקרוב. הודעה על כך נשלחה מבעוד מועד בחשבוניות ופורסמה באמצעי התקשורת. שיעור העלאת התעריף משתנה בהתאם לפרמטרים שונים בחשבונית הלקוח ולכן אין להסיק מחשבונית זו על כלל הלקוחות".

 

המידע הראשוני לידיעה הגיע באמצעות האימייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים