שתף קטע נבחר

Aspect תציע תקשורת אחודה על בסיס Lync

מוצר חדש מבית Aspect שנועד לשרת מרכזי Helpdesk קטנים, צוותי מכירות, סניפים או מרכזי שירות לקוחות של עסקים קטנים ובינוניים יתבסס על Lync של מיקרוסופט

חברת מוצרי התקשורת האחודה Aspect הודיעה כי תוציא לשוק מוצר תקשורת אחודה (UC) לעסקים קטנים ובינוניים, אשר ישתמש ב-Microsoft Lync כשרת המדיה שלו, כך מדווח eWeek.

 

המוצר החדש מיועד לתקשורת עבור מרכזי Helpdesk קטנים, צוותי מכירות, סניפים או מרכזי שירות לקוחות של עסקים קטנים ובינוניים. הוא יורכב מליבה של מערכת שירות לקוחות לצד יכולות תקשורת אחודה מרכזיות, ביניהן טלפוניה מבוססת VoIP.

 

מערכת שירות הלקוחות תכיל תקשורת קולית, ניתוב שיחות ודואר אלקטרוני, מסרים מיידיים ודו"חות היסטוריים ובזמן אמת – לצד תוכנת לקוח לתחנות עבודה עם חיוג ידני ויכולות שירות עצמי על שרת יחיד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מבוסס לינק. גייטס
צילום: אהוד קינן
מומלצים