שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ויטמין C בשמיים: למה כדאי לאכול תות שדה
    ספל אחד של תותים ביום מספק ויטמין C ליום שלם, והוא גם מקור מצוין לחומצה פולית ולנוגדי חימצון רבי עוצמה המגינים מפני מחלות דלקתיות, מחלות לב וסרטן. צריך עוד סיבה כדי להתחיל לאכול תות?

    מה יש בתות שדה מלבד מראה מלבב וטעם גן עדן? לא מעט סגולות בריאותיות. הוא עשיר בחומצה אלאגית ואנתוציאנינים, נוגדי חמצון רבי עוצמה המאיטים את תהליך ההזדקנות ומגינים על הגוף מפני רדיקלים חופשיים, שנמצאו במחקרים רבים כמסייעים מפני מחלות דלקתיות ובהפחתת הסיכון למחלות לב וסרטן.

     

    התות עשיר גם בוויטמין C. ספל אחד של תות מספק את כל הקבוצה היומית המומלצת, והוא מהווה גם מקור מצוין לחומצה פולית, שלה תפקיד חשוב גם בייצור תאים חדשים ושימורם, ולכן היא חשובה במיוחד בזמן ההיריון.  


    ערכים תזונתיים בתות שדה (ל-100 גרם פרי)

    ערכים תזונתיים בתות שדה (ל-100 גרם פרי)
    קלוריות 32
    חלבונים 0.7 גרם
    פחמימות 6.6 גרם
    שומנים 0.3 גרם
    סיבים תזונתיים 2 גרם
    ויטמין C 59 מ"ג
    אשלגן 153 מ"ג
    ברזל 0.4 מ"ג
    מגנזיום 13 מ"ג
    חומצה פולית 24 מק"ג
    מים 90 גרם

  1. הצטרפו לפייסבוק של ynet וקבלו עדכונים חמים וסרטונים בלעדיים

  2.  

     

    ייעוץ מקצועי: עדי גודל סולומון, דיאטנית קלינית
    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    תותים מפחיתים את הסיכון ללקות בסרטן ובמחלות לב
    צילום: index open
    שלום דוקטור
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים