שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    את המנגינה במענה הטלפוני, אי אפשר להפסיק

    מי אחראי על הלחנים שמתנגנים בעודנו ממתינים על הקו לנציג אנושי? צפו כיצד עובדים האנשים שמלחינים, שרים ומקריינים את זמן ההמתנה שלנו, ויוצרים את המוזיקה שכולנו היינו מעדיפים שלא לשמוע

    בחברת אודיו איי די, יוצרים מוזיקה, שמיועדת לאוזניים שמעדיפות שלא להקשיב לה. זו חברה שמלחינה, מקליטה, שרה ומקריינת את המנגינות והמסרים השיווקיים שצרכנים נתקלים בהם, בעת המתנה למענה אנושי בשירות לקוחות טלפוני.

     

      

    חולצה וחצאית באדיבות TWENTYFOURSEVEN

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

        

    ההמתנה במוקדים הטלפוניים, שכוללת גם שוטטות מתישה בנתבי שיחות אוטומטיים, אינה אחת מההנאות הגדולות של החיים האלה. לכן, במקום להשמיע לנו לולאה של הודעות מונוטוניות ("סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות, שיחתך תיענה בהקדם"), שמעודדות את הטחת הראש בקיר, נותני השירותים מעדיפים שנירגע עם תווים.

     

    הם הבינו שהדרך לנציג אנושי מלאה שיערות מרוטות, אז למה שלא יכסו אותה במקום זה בשטיח אדום שעשוי מצלילי סינתיסייזר, ובקול לחששני של קריינית?

     

    קוראים לזה מיתוג קולי. הבחירה בנעימה הנכונה להמתנה היא עסק למומחים, כי ביכולתה להנעים אך גם להמאיס את ההמתנה. היא גם משמשת ככרטיס הביקור של העסק. לפי אמנון ילון, מנכ"ל אולפני זאזא, המנגינה חייבת להיות מקורית, כדי שתזוהה עם הארגון. עליה להיות מינימליסטית - נטולת כלי נשיפה מתכתיים וגיטרות חשמליות; עם ג'ינגל רפטטיבי, ומסרים מוקלטים שאינם טלנובליים באורכם. 

     

    גני תמיר, זמרת והקול מאחורי התינוק של במבה, מספרת שהזמרים הטלפוניים צריכים ללמוד את הנאמבר שלהם תוך דקות ספורות. "התגמול הוא עבודה רגועה וכסף טוב", היא אומרת, "ושבעלך יחכה למענה אנושי כשהוא מקשיב לקול שלך".


    פורסם לראשונה 16/02/2011 20:09

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    בקרוב אצלכם בטלפון. גני תמיר בפעולה, באולפן ההקלטות
    צילום: דלית שחם
    בלי בוזוקי
    צילום: דלית שחם
    מומלצים