לראשונה: דוכן ישראלי גאה ביריד התיירות בברלין
במסגרת תערוכת התיירות הבינ"ל שתתקיים בברלין בחודש הבא, יוצב לראשונה דוכן ישראלי "גאה". הממונה על התיירות הגאה בעיריית ת"א: "צעד חשוב במהלך שיווקי נרחב"
משרד התיירות שם עין על התייר הגאה: בחודש מרס הקרוב תתקיים בברלין תערוכת התיירות הבינלאומית (ITB) הנחשבת לתערוכת התיירות המקצועית החשובה בעולם ובה לראשונה - דוכן ישראלי של הקמפיין לעידוד התיירות הגאה לתל-אביב.
הנציגות התל-אביבית תמוקם במרכז ביתן התיירות הגאה בתערוכה (the Pink Pavilion) ותציג את מגוון אפשרויות החופש המצפות לתיירים גאים בתל-אביב. ההשתתפות בתערוכה בברלין תשיק את הקמפיין החדש של קידום התיירות הגאה בתל-אביב לשנת 2011 שיעמוד בסימן "תל אביב - מטרופולין ליד חוף הים" ויקודם באירופה וארה"ב. הפעילות הגאה בברלין של תל אביב תכלול, מעבר לדוכן ולהשתתפות בתערוכה, גם קוקטייל חגיגי לסוכנים גאים מכל העולם המבקרים בברלין ושתי מסיבות ענק לקהל היעד הגרמני - מסיבת בנים ומסיבת בנות בהשתתפות ד'י גייז ואמנים היישר ממועדוני תל-אביב.
"אחרי שנה נפלאה בכל הנוגע לקידום התיירות הגאה וביסוס מעמדה של תל אביב כבירת גייז בינלאומית, אנחנו ממשיכים בשיא הכוח גם לשנת 2011", אומר וייצמן. "הנוכחות התל אביבית בביתן הגאה הבינלאומי היא עוד צעד חשוב במהלך שיווקי נרחב שנראה את תוצאותיו באירועי הגאווה 2011 שיתקיימו ב-10.6".
מדווחים על נוכחות מורגשת של תיירים גאים
שי דויטש, חבר הוועד המנהל של אגודת הלהט"ב ושגריר IGLTA (ארגון התיירות הגאה) בישראל, מוסר כי בשנה שעברה הוערך מספר התיירים ההומואים והלסביות שביקרו בתל-אביב במהלך אירועי הגאווה בחודש יוני האחרון בכ-4,000 איש וכי ביוני הקרוב מצפים לעלייה של כ- 20 אחוז במספר המבקרים.
דויטש הוסיף, כי השפעת הקמפיין לעידוד התיירות בתל-אביב מורגש השנה גם בחודשי החורף האחרונים וכי מוקדי הבילוי של הקהילה הגאה בתל-אביב מדווחים על נוכחות מורגשת של תיירים גאים. "עשרות עיתונאים וסוכני תיירות לקהילה ביקרו בישראל ב-2010, פיתחנו מוצרים חדשים, כגון סיורים באנגלית בימי שישי על ההיסטוריה של הקהילה הגאה בתל-אביב בכלל ובישראל בפרט, ואנו מקיימים שלושה סופי שבוע ייחודיים המוצעים לתיירים מאירופה וארה"ב סביב פורים, מצעד הגאווה ובסוף הקיץ.
"אנחנו מתמקדים כרגע בקהל הגרמני והאנגלי כי משם מגיעה כמות אדירה של תיירות גאה לתל-אביב. אולם, בהמשך הקמפיין השנה נפנה מאמץ לארצות נוספות במערב אירופה, כשעל הפרק עומדים קמפיינים ייחודיים לקהל הגאה בהולנד וצרפת", הוסיף דויטש.